F-r-e-d-r-i-k Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 (endret) Kom over et kabinett fra Asus på hjemmesiden deres. Vet ikke om dette er gammelt nytt, eller om det har vært oppe før, men poster allikevel. Link til produktinfo Specs Flash tour Synes kabinettet ser sinnsykt fett ut. En slags blanding av Ferrari og Alienware. Minuset er stål og vekt på 12kg. Dessuten synes jeg det burde vært plass til 2x120mm vifter i et slikt "ventilasjonsdesignet" kabinett. Mulig de har tenkt det sånn at viftene skal suge luft gjennom luftinntakene i front. Prisen ligger på rundt 100£ om jeg ikke tar feil. Endret 20. januar 2005 av F-r-e-d-r-i-k Lenke til kommentar
Erik_s Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 (endret) Det så litt rart ut kan hver andre liker det. men jeg likte det ikke. ble for extremt (har kjøpt et kabinett av den sorten og kommer aldri til og gjøre det igjen ) såg upraktisk ut også. Men det er da min mening Enste fete var luftinntakene. Endret 19. januar 2005 av Erik_s Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Syns designet var rått, men noe praktisk ser det ikke ut til å være Modde-potensiale? JA. Lenke til kommentar
Aes456 Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Hmm.. Litt rart da. Men det er vel noe du må venne deg til. Et av de første ferdigmodda kabinett jeg har likt noenlunde på en stund. Som sagt: Smaken er som baken, den er delt i to... Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 det var litt..eh..spesielt Lenke til kommentar
Evil Knivel Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 var litt ekstrem ja... så litt shuttle spacecraft lignende. faktisk så ligner den på en hitech støvsuger Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Fyttigrisen det var stygt Det der så rett og slett bare forferdelig ut. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Noen som sa hvitevarer? Lenke til kommentar
Erik_s Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 (endret) Noen som sa hvitevarer? Når du sa det så minnet det meg om Frityrkokeren våres. bortsett fra fargen da. (pommes frites maskin) nb: det var ikke stygt ment ovenfor de som likte det Endret 19. januar 2005 av Erik_s Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 frityrkoker. Det lignet litt på et mulitfunksjonsapparat. Fæle greier. Det takler nok å stå på et biltak i fart da, med de luftinntakene der, lurer på hvorfor de er der. Lenke til kommentar
oyvjak Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Casemodpotensiale, mildt sagt. Synes det så fett ut faktisk. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Casemodpotensiale, mildt sagt. Synes det så fett ut faktisk. potensiale? Det er jo ferdig ødelagt jo. Lenke til kommentar
oyvjak Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Casemodpotensiale, mildt sagt. Synes det så fett ut faktisk. potensiale? Det er jo ferdig ødelagt jo. Hm. Kanskje. Kan se for meg hydraulisk styrt frontlokk, turbiner i luftinntakene og litt sånt. Tror det er bil-delen av hjernen som snakker. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Casemodpotensiale, mildt sagt. Synes det så fett ut faktisk. potensiale? Det er jo ferdig ødelagt jo. Hm. Kanskje. Kan se for meg hydraulisk styrt frontlokk, turbiner i luftinntakene og litt sånt. Tror det er bil-delen av hjernen som snakker. Noen heftige gassturbiner som driver litt av hvert. "Optional Accessories: * Remote Control * Refridgerator" Lenke til kommentar
Gravstein Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Serut som en kjøken maskin fra år 2025 :!: Men lakken den sølv og lage StarCraft mod av den hadde ikkje vert dumt Lenke til kommentar
Data_Smurfen Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 merkelig.... vakke noe pent etter min mening Lenke til kommentar
Tydeus Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 (endret) Plastic Fantastic! Men var litt kult..... Har nå gått fra å hate det til å ville ha det.....svarte bare jeg får plass til en evo 360 raddis i det så blir det mitt! Endret 21. januar 2005 av Tydeus Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Har noen full oversikt over fargene? Rød var ubenektelig litt kult, men skikkelig gul eller helt speila sølv kunne også blitt lit tøft. Uansett ikke noe for meg, men Lenke til kommentar
wotg Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Det kabinettet var faktisk litt kult på en rar måte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå