Gå til innhold

Kjøp av Demobrukt Sony Cyber-Shot DSC-F828

Anbefalte innlegg

Heisann.

Jeg har tenkt å kjøpe meg ett digitalkamera, og etter å ha surfet litt rundt og lest diverse tester så fant jeg Sony Cyber-Shot DSC-F828 litt fristende.

Jeg sendte en e-post til en nettbutikk, for å høre om de hadde inne, og evt. leveringstider. Fikk da tilbakemelding på at de hadde ett demobrukt. Alt fulgte med og det lå i esken, og det var pent brukt. Hadde ikke vært brukt mye, men hadde "ligget litt" Pris 6000,-

Jeg kunne godt komme og se på det, og har avtalt at jeg kommer i kveld.

Gjør jeg noe dumt hvis jeg kjøper dette, til den prisen? (Elkjøp skal ha 7995,- for samme kamera).

Noe spesielt jeg bør kikke etter? Jeg er relativt grønn når det gjelder kamera generelt sett, og blir/er litt skeptisk :-)

Kim

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ville ALDRI kjøpt et "demo" fra en butikk som Elkjøp... der har jeg sett mye "herjing" med utstyr av kunder og unger. men om det er en seriøs butikk er det ikke noe problem ville jeg tro. Prisen ser jo også grei ut. Prøv deg med 5.500,- "på labben" først.... Men jeg ville nok tro at den prisen er grei. Kameraet er ihvertfall greit. I love it :)

F828

Lenke til kommentar

Takker for svar.

Nei det er ikke hos Elkjøp. Butikken heter it24.no, og vanlig pris de selger det for er rett under 6800,-

Sjekket under erfaringer på nettbutikken, og så ikke så mye avskrekkendes der. De er vesentlig billigere enn andre steder jeg har sett, men de driver sikkert parallellimport regner jeg med.

Noe spes. jeg bør sjekke ut på kameraet, når jeg ser på det?

Kim

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...