Gromtallegs Skrevet 19. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2005 ingen som har noe peiling???? Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Denne guiden kan kanskje hjelpe trådstarter litt på vei. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Så lenge pinnane henger fast og står rett vei så skader det ikkje å få ein knekk på dei som du retter opp, men vær forsiktig så du ikkje knekker den av. Lenke til kommentar
Gromtallegs Skrevet 19. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2005 takker for linken men tror du det også går helt bra med vanlig bensin også. har ikke peiling på dette så må nesten bare spør :s Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 takker for linken men tror du det også går helt bra med vanlig bensin også. har ikke peiling på dette så må nesten bare spør :s Cluet er å bruke noe som fordamper 100% eller så nært som. Bensin, diesel og andre drivstoffer gjør ikke det ... selv ikke blyfri bensin Isopropanol er vel det beste og fås i malingbutikker og bensinstasjoner. Rødsprit er også nevnt. Lynol er jeg usikker på (tror ikke jeg ville brukt det). Tipset med en gammel tannbørste hørtes ikke for dumt ut. Lenke til kommentar
Gromtallegs Skrevet 19. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2005 er enig i det ja.. ganske lurt med tannbørsten. men da går jeg for isopropanol. takker alle for hjelpa ;) ;) Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Jeg har en liter blå isopropanol som jeg bruker til alt slik. Flask Kommer til å vare livet ut hehe.(bare jeg husker å skru korken ordentlig igjen) Bra link endre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå