andralerv Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Har akkurat kjøpt en ny bærbar med ferdig installert xp. men den var med sp 2 og det hindrer hastigheten på fildelingsprogram. Det jeg lurer på da er hvordan jeg avinstallerer sp2. kjempefint hvis det er noen som kan svare. Andrew. Lenke til kommentar
Halvorsen Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 du kan uinstallere det fra legg til og fjern frogrammer i windows tror jeg Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Start >Instillinger >Kontrollpanel >Legg til eller fjern programmer. Så får du opp ei liste med pgm. som ligger på PC. Trykk på Windows XP Service Pack 2. Velg fjern. Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 (endret) SP2 senker vel ikke hastigheten på fildelingsprogrammer?? Da er det du som gjør noe feil i så fall EDIT: Denne er vel litt feilpostet. Burde vel vært under Windows eller noe sånt Endret 19. januar 2005 av sablabra Lenke til kommentar
moray Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 SP2 setter antall porter du kan bruke til nedlastning til 10 og ikke 50 som det er uten SP2, hvis jeg formulerer meg riktig. Det finnes en fix for dette, tror du finner den: HER Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 SP2 setter antall porter du kan bruke til nedlastning til 10 og ikke 50 som det er uten SP2, hvis jeg formulerer meg riktig. Det finnes en fix for dette, tror du finner den: HER Finner den ikke jeg . Kan du linke til den? Hadde vært veldig fint Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Jeg fant den her nå: http://www.lvllord.de/?lang=en&url=downloads Du kan velge alt fra 10, som er standard for SP2, til litt over 16,7 millioner . Men du bør ikke sette denne for høyt, ettersom at ormer vil kunne bli spredd veldig fort. Og etter sånn jeg har forstått det så vil du kunne bli hacket veldig mye lettere også. Lenke til kommentar
phax Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 har aldri merket noe til lavere hastighet etter jeg innstallerte sp2.. laster ofte ned med 230kb/s og da er det bare internett linja mi som er begrensninga. kjørte den fixen på min forrige xp install, men ettersom jeg ikke merket noen forskjell har jeg ikke giddet og ta den denne gangen. makser fortsatt ut linja. Lenke til kommentar
andralerv Skrevet 19. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2005 Ok.takk for alle svar. ps. ble vel en litt feil plassering i kategori Lenke til kommentar
TeMA Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Eller man kan se på microsoft sin side om hvordan avinstallere SP2: http://support.microsoft.com/default.aspx?kbid=875350 Men er SP2 installert fra starten av så er det nok ikke sikkert at du får avinstallert det... Lenke til kommentar
Karmacom Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Ok, det er en misforståelse det med begrensingen på 10 porter åpne. Det det gjelder er at den ikke tillatter mer enn 10 ubesvarte socket/port-connections av gangen. SP to tillatter f.eks 1000 connections av gangen for den saks skyld, sålenge de blir besvart. Spyware /ormer derimot, sender ofte ut/fra port-connections som IKKE besvares, derfor er dette begrenset. Noen har tatt den fjæra og gjort den til 5 bananer, det er en misforståelse fordi noen har sett ordene "port", "limit" "TCP" og "10" i samme setning. PS: Dette vet jeg av egne målinger og erfaring, jeg er en hardbarket mangeårig DC++bruker. Første tingen jeg dobbeltsjekket når SP2 kom. Karma Lenke til kommentar
Halvorsen Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Vil du ikke anbefale å øke til 50 da? Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Flyttes fra Bærbare til Windows Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå