Globe Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 (endret) Vurdere å selge min pc å anlegg, så vil bare vite hva dette er verdt. PC Specs: CPU: Amd 3000 Barthon m. Cooler Maste Aero kjøler. RAM: 3x512mb Pc3200 Skjermkort: HIS Radeon 9800pro IceQ Hovedkort: Abit AT-7 Max2 Skjerm: Dell P991 19" Trinitron (kvalitets skjerm) PSU: 550W (husker ikke merke) HD: 600GB ++ Lydkort: Creative 1024 Live! (også et intregert) Nettverk: 1 intregert og 1 pci Headset: Cosonic Digital med mic. Mus: MX 1000 Tastatur: Standar Logitech +Dvd-rom og Brenner. Anlegg Specs: Forsterker: Marantz PM-50 (500W delt på 2\4 utganger -kvalitet!) Høgtalere: Cervin Vega VS 12" -Aldri byttet sikring, så di er pent brukt! Hva er dette verdt? Takker for alle svar Endret 19. januar 2005 av Globe Lenke til kommentar
Co0O Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 (endret) Audio: Du får ikke mye for en brukt integrert stereoforsterker i dag, kanskje 500 kr for Marantz'en din? Det er jo en knallforsterker, men det er bare entusiaster som ikke kjøper surround... CV-høyttalerne har liten bruktverdi uansett hvor pent brukt de er, ville gitt dem bort til noen som fortjente det (og som har plass..) Edit: typo Endret 20. januar 2005 av cosmo03X Lenke til kommentar
Globe Skrevet 28. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2005 kanskje 500 kr for Marantz'en din? Det er jo en knallforsterker, men det er bare entusiaster som ikke kjøper surround...CV-høyttalerne har liten bruktverdi uansett hvor pent brukt de er, ville gitt dem bort til noen som fortjente det (og som har plass..) Edit: typo Har du slått deg en plass? Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 6500 er vel en ok pris for din datamaskin vil jeg tro. Du kan vel kalle den en gaming-pc, men noe mer for brukt utstyr tror jeg ikke du kan forvente deg. Er jo en liten kraft pakke. Angående audio: Skal ikke uttale meg, har ikke peiling Lenke til kommentar
Co0O Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 (endret) kanskje 500 kr for Marantz'en din? Det er jo en knallforsterker, men det er bare entusiaster som ikke kjøper surround...CV-høyttalerne har liten bruktverdi uansett hvor pent brukt de er, ville gitt dem bort til noen som fortjente det (og som har plass..) Edit: typo Har du slått deg en plass? Nei, men jeg har prøvd å selge brukt stereo hi-fi (edit: så på en måte, ja). Brukte høyttalere (spesielt CV, som gjerne regnes for å være "belastet"), synker i verdi omtrent som bruktbiler. Gode forsterkere kan en bli kvitt dersom man er heldig å finne en kjøper. Endret 28. januar 2005 av cosmo03X Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå