kaffi Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Jeg får ikke oppdatert fra "SX1_NORDIC-NDK-RETAIL-uk-dk-no_12_0001_update" til "SX1_International-uk-de-fr_14_0001_update" den sier det er en nyere oppdatering på telefonen alerede, hvorfor det? Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Jeg får ikke oppdatert fra "SX1_NORDIC-NDK-RETAIL-uk-dk-no_12_0001_update" til "SX1_International-uk-de-fr_14_0001_update" den sier det er en nyere oppdatering på telefonen alerede, hvorfor det? Tror du må Hex-redigere filen, men er ikke sikker. Men hvorfor ikke oppdatere til FW15? Lenke til kommentar
Loke-- Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 yrjan liker u til den ? please Lenke til kommentar
kaffi Skrevet 19. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2005 Ja, fikk det til takker, men det endra ikke problemet mitt :'( . Det at jeg har stilt den inn på ringe å ikke økende ringesignal men den virker som økende å da hører jeg ikke mms og sms for de signalene er på 1-2 sek å da blir ikke signalet økt Lenke til kommentar
Bunchie Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Her er en guide om åssen du kan skifte variant ved oppdatering bare ved å hex-redigere firmware-oppdateringsfila. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå