bytez Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Jeg har 512 mbyte ram, en corsair xms3200ll 2326 T-1 Er den grei alene eller må jeg opgradere til 1024mbyte? mine specs: msi nforce2 sapphire radeon 9600 128mbyte 512 mbyte xms 3200ll dimm athlon xp 2600+ TAKK!! Lenke til kommentar
Oswald Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Du burde ikke bruke penger på å oppgradere ditt system. 512Mb er mer enn nok for å kjøre Windows XP Pro nyeste spill og det aller meste. Man trenger strengt talt ikke mer enn 512Mb i dag. Du kan oppgradere, men ytelses økningen er så pass liten for ditt nForce2 system at det ikke er verdt prisen. Du burde heller spare pengene til en ny PC en annen gang. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Du burde ikke bruke penger på å oppgradere ditt system. 512Mb er mer enn nok for å kjøre Windows XP Pro nyeste spill og det aller meste. Man trenger strengt talt ikke mer enn 512Mb i dag. Du kan oppgradere, men ytelses økningen er så pass liten for ditt nForce2 system at det ikke er verdt prisen. Du burde heller spare pengene til en ny PC en annen gang. tull, kjøp mer ram, 512 er ALTFOR lite til dagens spill, (tro meg) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå