Gå til innhold

Trenger hjelp til å finne passende skjermkort

dup

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har tenkt til å kjøpe meg et nytt skjermkort nå, men trenger litt hjelp av dere som har peil. Maskina jeg har nå består av:

-Chieftec Matrix Medium Tower m/360W MX-01BL-D P4

-Asus V8420 GeForce4 Ti4200 128MB DDR AGP, (V8420S/TD) Retail (Super-Fast)

-DDR-DIMM PC2700 512MB DDR CL2.5 Minne 184-P (for DDR-PC333MHz)

-Intel Pentium 4 2.4 GHz Boxed PC533 Socket PGA478, 512kB "Northwest...

-Asus P4PE/L/GD Hovedkort 478/533, 333DDR I845PE, ATA/100, ATX, USB2.0

Tenkte å bruke ca 2000 kr. Har lest litt rundt, og virker som om 6600 GT er tingen? Hva mener dere, i forhold til min pc? Jeg vil spille de nyeste spilla, doom3, HL2 osv..

Og burde jeg investere i litt mer ram? Og hva med strømforskyninga? :hmm:

Mye spørsmål, men trenger virkelig litt hjelp her! :yes: Setter stor pris på svar! :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hmm. du burde kaanskje investere i 512 mbyte ram i tillegg hvis du er en gamer eller gjør andre minnekrevende aplikkasjoner. Men i det tilfellet at du kan bruke 2500 ville jeg ha kjøpt dette kortet

komplett

Bruk resten av pengene dine til ram, men det tar ikke tid før prosessoren også blir et problem

Lykke Til!!

Lenke til kommentar
hmm. du burde kaanskje investere i 512 mbyte ram i tillegg hvis du er en gamer eller gjør andre minnekrevende aplikkasjoner. Men i det tilfellet at du kan bruke 2500 ville jeg ha kjøpt dette kortet

komplett

Bruk resten av pengene dine til ram, men det tar ikke tid før prosessoren også blir et problem

Lykke Til!!

enig med bytez jeg ;)

Men pcen din er jo ikke helt utdatert, så hadde jeg vært deg ville jeg ha spart i ca. et halvt år til. Da vilel du fått mye mer utbytte av pcen din ;) Får om du vil det elelr ei. men pcen du har nå er ikek så veldig dårlig...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...