wewwen Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 (endret) Hei alle sammen Jeg har et plastick karbinett for øyeblikket, veldig irriterende er at det er bare å knipse på det, så går d i stykker. så jeg ville ha et nytt karbinett, der er det dere kommer inn Skulle hatt et karbinett med plass til mange vifter og lys, kanskje noe annet morsomt og helst ikke PW, har det alerede. Hadde vært morsomt med en skrikende farge,(gult, rosa, eller noe annet som lyser opp) men svart går fint det og. må helst være solid og ikke noe som alle har. eks Raidmax. skal helst være vindu med. pris fra 100-1000 Endret 19. januar 2005 av mR_cRaZy Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 karbinett er fint og ha ja Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 19. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2005 Det jeg også glemte og si var at det skulle helst hatt vindu. Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Det jeg også glemte og si var at det skulle helst hatt vindu. Pris? Hva med raidmax på www.microplex.no? Lenke til kommentar
Cloud Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Det jeg også glemte og si var at det skulle helst hatt vindu. Du kan bare ta en tur innom www.microplex.no Der har de et stort utvalg. Og når du har funnet deg noe du liker kan du spørre her på forumet om hvordan det er. Og hvis du ikke finner et med vindu selger de "løse" vinduer der Lenke til kommentar
Cloud Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 (endret) Det jeg også glemte og si var at det skulle helst hatt vindu. Pris? Hva med raidmax på www.microplex.no? må helst være solid og ikke noe som alle har. eks Raidmax. Endret 19. januar 2005 av Cloud Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Jeg har Mercury, hadde raidmax før. Er veldig fornøyd med dette kabinettet!!! http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=PXEC7105HBK Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 19. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2005 det var et sneisent karbinett det der da Men likte ikke det gittert. ellers var det ganske genialt. Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 det var et sneisent karbinett det der da Men likte ikke det gittert.ellers var det ganske genialt. Bytt det ut med plexi.("gitteret") Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 det var et sneisent karbinett det der da Men likte ikke det gittert.ellers var det ganske genialt. Bytt det ut med plexi.("gitteret") What he said. Jeg skal det om noen dager. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Raidmax Cobra seff Eller Thermaltake sin Lanfire.. Ganske fin den når man får bærereimen! Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=LSCS602SEBL syns personlig at dette er drit stygt, men vet aldri Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå