Tonickup Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 ser det at noken har satt viftene ned til 5 og 7 volt.... er det noken som veit om en lur måte til å få "pinnane" på molex kontakta ut av? sat å såg på denne men gidder ikkje å betale 70 kr for noke sant.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Jeg har hatt i tankene lenge å kjøpe dette kabinettet... Tror dere at det går ann og feste en 80mm eller en 120mm vifte i nettingen som fungere som et slags vindu? Lenke til kommentar
TT88 Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Tror dere at det går ann og feste en 80mm eller en 120mm vifte i nettingen som fungere som et slags vindu? Det går nok helt sikket. Strips funker vel bra. Lenke til kommentar
Audun B Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Jeg har hatt i tankene lenge å kjøpe dette kabinettet... Tror dere at det går ann og feste en 80mm eller en 120mm vifte i nettingen som fungere som et slags vindu? Jeg har festet 2*120mm Thermaltake vifter med blå LEDs i nettingen, som blåser rett inn. Festet med de skruene som fulgte med viftene, og skifer slik at ikke skruene skulle gå igjenom. Funker som fjell. ' Mvh Audun B Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå