Gå til innhold

thermaltake shark ,noen meninger ?

Anbefalte innlegg

Ja viftene er for lydsterke, laget en skjøt for og gi de 5V i min Shark, la et egg i gårkveld og ga vifta i front 12V :thumbdown: nå har ho med god grunn fått tilbake 5V (kunne kanskje fått 7V) TT Bigwater kommer her også - litt av grunnen til at eg kjøpte Shark.

Tror eg går for nye vifter fra SilenX de "koster flesk", men hva er 300,- for ei vifte når HW er oppdatert for 10/12K...

Såg noen tester på 80mm SilenX vifter, de har kabel med termoføler og først ved 50 - 60 Celsius kommer de opp i full effekt og oppgitt støynivå :thumbup:

Edit: Kun en modell av 80mm som har "thermistor" - ingen 120mm enda.

Endret av HAG
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

dessverre nei, selv om det er et lite problem kabinettet har med 939 kort så er det sikkert mulig å gjøre et eller annet, vis det er sånn at 939 kort har problemer med å passe så er det sikkert et eller annet man kan gjøre med kabinettet for å tilpasse det et 939 kort, men er vel best at noen som har testa dette ut sier noe om det.

Lenke til kommentar

Eg kjører 939 fra MSI funker fint og god plass mellom kortskuffa og hovedkortet - bruker "Boxed" kjøleren på 3200 Winchester enda, skifter til BigWater i slutten av mnd. - kommer til PS 16. Tok av litt av kanten bak på kortskuffa (1.5-2mm?) som er "knekt" opp mot kortet - syns kortet mitt låg nedpå. Det er vel heller en liten glipp i produksjonen - alle typer hovedkort ville ha ligge nedpå hos meg så det er ikke et reint 939 problem (alle hovedkort skal like nært bakplata i kabinettet).

Lenke til kommentar

Satte utstytret inn i kabinettet i går. Og det var ikke så enkel jobb som jeg hadde trodde. Får ikke igjen sidedøra fordi de dumme ide kablene stikker så langt ut. Og den frontdøra hadde ikke noe noe slags lås uten å bruke nøklene. Den bare henge der. Ikke noe lite knepp.

Eller hadde jeg masse andre problemer med min nye zalman kjøler. Som ikke passa til hovedkortet mitt. Og jeg måtte jo seff prøve å feste den med ståltråd, og det verste var at det funka. Den satt i allefall fast. Men dataen ville ikke starte. Så den for bort igjen.

Hehe.

Men meningen min om dette kabinettet. Det er lett, det er stilrent og det er fullpakka med fine og smarte løsninger.

Lenke til kommentar

om du kikker litt ekstra på de HDD festene, ser du at du har satt diskene feil vei. da får du plutselig bedre plass, og det ser MYE bedre ut. har det store kabler kan det bli litt knoting, det er verdt det.

edit

jeg gjorde også samme feilen.

Endret av Dimensionx
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...