christt Skrevet 13. juni 2002 Del Skrevet 13. juni 2002 Dette er ikke et annet forsøk på å kritisere stenging av diverse poster... Da jeg synes stengingen i det siste stort sett har vært fornuftig. _men_: kan ikke dere som er moderatorer bli litt flinkere til å slette poster i stedet for å bare stenge dem? Det er kjipt at sånne drittposter ligger inne på forumet. Lenke til kommentar
EC Skrevet 13. juni 2002 Del Skrevet 13. juni 2002 Dersom stengningen er utført pga. feilpostinger, må vi nesten la dem stå. Det er for å vise brukeren / brukerne hva som skjer, og for at brukeren som laget tråden ikke skal blir forvirret når han / hun ikke finner den igjen. Tråder der det kastes dritt må også stå en stund, slik at andre moderatorer kan se dem. Dette fordi minst 2 moderatorer skal være enige dersom noen skal nektes adgang på forumet. Det er også for å vise hva som skjer dersom man ikke oppfører seg korrekt. I det siste har det vært nokså mye av det, så jeg skal se gjennom det og fjerne de som ikke er vesentlige. Det går heller ikke å slette en tråd fordi noen av postene inneholder drittkasting o.l. I slike tilfeller kan heller brukerne tipse moderatorene, så kan vi gå inn og fjerne det. Det er også viktig at dere brukere ikke svarer på slike innlegg. La moddisene ta seg av det, så får ikke uromomentene bensin på bålet. :smile: Håper dette gav deg tilfredsstillende svar? :smile: Mvh. Vidar Fagerjord, aka. yummy, moderator Lenke til kommentar
christt Skrevet 13. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2002 Jepp! Jeg er bare lei av at de samme personene ofte lager en ny post når de får posten sin stengt, o.l. Lenke til kommentar
AssChaser Skrevet 13. juni 2002 Del Skrevet 13. juni 2002 Helt enig med yummy. "keep up the good work" Lenke til kommentar
Tracker Skrevet 14. juni 2002 Del Skrevet 14. juni 2002 ikke rediger vekk min meldinger ... SirHartge det var kun en spøk som sto der jeg flippa med asschaser, meg selv og yummy .. Husker ikke akkurat ordlyden , men morsomt var det. Hilsen "Ass"Tracker <font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: SirHartge på 2002-06-14 09:00 ]</font> [ Denne Melding var redigert av: Tracker på 2002-06-16 06:19 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå