Gå til innhold

Tråden om WoW-Rogue

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Heller trekke opp en god gammel tråd en å lage ny... :yes:

Jeg satt på talent tool og laga et forslag her...

Jeg lurer på om det er bra eller noe som jeg har bæsa på leggen med..

Når jeg begynner å spille så blir jeg troll rogue. Bruker dagger i main og sword i offhand. Bruke også kastevåpen til range.

Spillestil; spille litt blant venner og en del solo også. Være en liten terrorist snik og backstabe casters. :p

Litt PvP og litt PvE

Combat: 22 Assassination: 18 Subtlety: 11

Lightning Reflexes

Rank: 5/5

Increases your dodge chance by 5%.

--------------------------------------------------------------------------------

Improved Backstab

Rank: 3/3

Increases the critical strike chance of your Backstab ability by 30%

--------------------------------------------------------------------------------

Precision

Increases your chance to hit with melee weapons by 5%.

Improved Sprint

Rank: 2/3

Reduces the cooldown of your Sprint ability by 60 secs

Improved Kick

Rank: 2/2

Gives your kick a 100% chance to silence the opponent for 2 secs.

Dual Wield Specialization

Increases the damage done by your off-hand weapon by 50%.

Remorseless Attacks

After killing an opponent that yields experience, gives you an 40% critical strike chance on your next Sinister Strike, Backstab, Ambush or Ghostly Strike.

Malice

Increases your critical strike chance by 5%.

Murder

Rank: 2/2

Increases your chance to hit while using Sap, Ambush, Garrote or Cheap Shot by 5%.

Lethality

Increases the critical strike damage bonus of your Sinister Strike, Gouge, Backstab, Ambush, Ghostly Strike or Hemorrhage by 30%.

Improved Instant Poison

Rank: 1/5

Increases the chance to apply instant poison to your target by 2%.

Master of Deception

Reduces the chance enemies have to detect you while in stealth mode. More effective than Master of Deception Rank4

Opportunity

Increases the damage dealt when striking from behind with Backstab, Garrote or Ambush by 20%.

Ghostly Strike

Rank: 1/1

A strike that deals 125% weapon damage and increases your chance to dodge by 15% for 15 secs. Awards 1 combo point.50 Energy, 20 sec cooldown, 5 yrd range

:hmm:

Endret av Liestöl
Lenke til kommentar

Fekk ikke svar :(

jaja nytt spørsmål;

Remorseless Attacks

After killing an opponent that yields experience, gives you an 40% critical strike chance on your next Sinister Strike, Backstab, Ambush or Ghostly Strike.

Slutter denne å fungere på lvl60?

Lenke til kommentar

Det vet jeg ikke. Men dette lurer jeg på:

Riposte - 1/1 point

A strike that becomes active after parrying an opponent's attack. This attack deals 150% weapon damage and disarms the target for 6 seconds.

Noen som har prøvd denne? Blir "Riposte" aktivert "av seg selv", eller må man manuelt aktivere det etter at man har "parryet" et angrep? Og hvis man må aktivere det selv, hvor lang tid har man på seg, før den blir "grå" igjen? Denne fungerer kanskje på samme måten som den "retaliation" saken warrior har, når han dodger?

Thnx gl hf:D

En ting til:

Sword Specialization - 5/5 points

Gives you a 6% chance to get an extra attack after dealing damage with your Sword.

Hvordan funker den egentlig? Er denne passiv? Altså nesten som critical strike? Hvor mye damage får man? Eller "låser den opp" mulighet for et slag som heter "Sword Specialization", som man igjen må manuelt bruke?

Enda en ting:

Hvor lang cooldown er det på adrenaline rush?

Hehe:D

Endret av bjornmagnus
Lenke til kommentar
Remorseless Attacks

Slutter denne å fungere på lvl60?

Nei. Med "opponent that yields experience" menes det fiender som er grønne (level står med grønn skrift) eller høyere (gul, oransje, rød). Du får med andre ord ikke denne effekten om du angriper fiender som er så mange levler lavere enn deg at de er grå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...