Gå til innhold

Tråden om WoW-Rogue

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Zindre- Shaman kan summone wolf jo.. Og jeg har tapt en del ganger mot paladin pga de healer dem selv.. Warrior har jeg null peiling men mange påstår det ;) Og du har visst ikke oppfattet meg..

"warlock/hunter/shaman er feige også siden de sender ut dyr sitt pluss ranged.. Det er vel feig for deg også?"

Sorry at jeg var for UTYDELIG..

Shaman kan ikke summone wolf.. Den kan gjøre seg om til en ulv. Ikke tilkalle en.

Hunter er egentlig ikke noe problem for en warrior, tar bare charge og går rett på hunteren. (Bare ignorere dyret)

Lenke til kommentar
Hunter er egentlig ikke noe problem for en warrior, tar bare charge og går rett på hunteren. (Bare ignorere dyret)

Det fungerer ikke mot annet enn svært dårlige huntere. De tar wing clip på deg, noe som gjør deg alt for treg til at du klarer å holde deg nær nok til å slå. Ja, du kan bruke hamstring på ham, men det er ikke like effektivt, så hunteren vil fortsatt bevege seg fortere enn deg. Dessuten kan de såvidt jeg vet bruke en selfbuff som gjør at de beveger seg fortere enn normalt, og dette veier til en stor grad opp for din hamstring. Resultat: Du kommer ikke nær hunteren, og må tåle et dyr som biter deg i baken og en hunter som skyter deg med ganske hissig dps. Ja, det er mulig å knerte en hunter, men det er langt fra enkelt på høy level.

Lenke til kommentar

Det fungerer ikke mot annet enn svært dårlige huntere. De tar wing clip på deg, noe som gjør deg alt for treg til at du klarer å holde deg nær nok til å slå. Ja, du kan bruke hamstring på ham, men det er ikke like effektivt, så hunteren vil fortsatt bevege seg fortere enn deg. Dessuten kan de såvidt jeg vet bruke en selfbuff som gjør at de beveger seg fortere enn normalt, og dette veier til en stor grad opp for din hamstring. Resultat: Du kommer ikke nær hunteren, og må tåle et dyr som biter deg i baken og en hunter som skyter deg med ganske hissig dps. Ja, det er mulig å knerte en hunter, men det er langt fra enkelt på høy level.

Har jo alltids sprint da... :)

Nå har jeg ikke slosset mot mer enn 1 hunter, og da brukte jeg sprint.

Funka det. :)

Lenke til kommentar

Warrior har da ingen skill som heter sprint. Du har charge og intercept. Charge hjelper deg (hvis du ser ham først), og intercept kan fungere ok (men det krever at du er speccet på en spesiell måte slik at du får stunn). Cooldown gjør vel uansett at det bare hjelper en gang, og selv om du kanskje kommer i nærheten av ham to ganger er ikke det nok til å drepe en god hunter i mail. De tåler noen slag.

Lenke til kommentar

Warrior har da ingen skill som heter sprint. Du har charge og intercept. Charge hjelper deg (hvis du ser ham først), og intercept kan fungere ok (men det krever at du er speccet på en spesiell måte slik at du får stunn). Cooldown gjør vel uansett at det bare hjelper en gang, og selv om du kanskje kommer i nærheten av ham to ganger er ikke det nok til å drepe en god hunter i mail. De tåler noen slag.

Jeg misforstod :)

I og med at dette er i en tråd om Rogues så antok jeg at det var Rogue det var prat om :p

La ikke merke til at det var Warrior.

Lenke til kommentar

Dessuten kan de såvidt jeg vet bruke en selfbuff som gjør at de beveger seg fortere enn normalt, og dette veier til en stor grad opp for din hamstring. Resultat: Du kommer ikke nær hunteren.

Dette er vel Aspect of cheetah, som gir en 30% boost i speed.

Å bruke dette i pvp mot noen som kommer mot deg vil jeg si er dristig som hunter, for blir du slått da, så får du concussive effect. Dette vil nok gjøre deg like treig som din finede som har wing clip stat.

Ikke at dette har så veldig mye med saken å gjøre, men vile bare gjøre folk klar over at denne "self buffen" ikke akkurat er noe som gjør hunter bedre i PvP. Jeg vil på ingen måte anbefale denne skillen når man fighter uansett hva det skal være.

PS:

Hunter+mass pvp=drit bra!

Det må bare prøves :thumbup:

Lenke til kommentar
Sprint vil funke dårlig når folk får mount.

Hvis det er en duell eller en 1v1-kamp så er det vel gjerne ingen som bruker mount :roll:

Besides, hvis begge er over 40, så er det jo like store sjanser for at begge har mount, så det spiller jo absolutt ingen rolle :)

Lenke til kommentar

Hvis det er en duell eller en 1v1-kamp så er det vel gjerne ingen som bruker mount :roll:

Besides, hvis begge er over 40, så er det jo like store sjanser for at begge har mount, så det spiller jo absolutt ingen rolle :)

Tydelig at du aldri har brukt mount. Du kan ikke slå når du er på mounten, og hvem gidder å løpe etter noen i flere minutter?

Duell er noe helt annet. 1 mot 1 også. Du nevnte sprint som å stikke av, min paladin-mount kan ikke castes i combat. Mitt poeng var å stikke av FØR kampen startet. Som paladin har jeg også en blessing som opphever movement impairings.

Endret av Pinnella
Lenke til kommentar

Tydelig at du aldri har brukt mount. Du kan ikke slå når du er på mounten, og hvem gidder å løpe etter noen i flere minutter?

Duell er noe helt annet. 1 mot 1 også. Du nevnte sprint som å stikke av, min paladin-mount kan ikke castes i combat. Mitt poeng var å stikke av FØR kampen startet. Som paladin har jeg også en blessing som opphever movement impairings.

Jeg er klar over at man ikke kan bruke mount i kamp, og at man ikke kan slå når man sitter på en mount, men bli slått på.

Sprint var i utgangspunktet en misforståelse fra min side da jeg trodde det var snakk om en Hunter som stakk fra Rogue og ikke Warrior som tidligere postet.

Grunnen til at jeg nevnte Sprint var forid jeg mente det kunne brukes for å ta igjen en Hunter som skulle ønske å komme på skyteavstand.

Her er det altså ikke snakk om å stikke av i kamp, slik du påstår.

Mulig det er slik du gjennomfører kampene dine, på hesteryggen i vilt firsprang bort fra fienden ;)

Men, skulle jeg ønske å stikke av fra en kamp (som Rogue) har jeg en kjekk ability som heter Vanish.

Det er det ingen av dine paladin-abilities som greier å stoppe, bortsett fra stun :)

Men, nok off-topic.

Endret av Naits
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...