Gå til innhold

Tråden om WoW-Rogue

Anbefalte innlegg

At som sakt har jeg nettopp fått beta kitet og lasta ned og installert spillet, har valgt pvp server 8 og nå lurer jeg på om dere har noen gode tips/linker til/om Night Elf Rogue, hvilken profession jeg burde velge og om dere har noen kule navn til en night elf? :p

Setter pris på litt veiledning :)

Endret av ToxicMan
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Okay får vel høre på dere :p

Men en ting jeg ikke får til, og det er å snakke med alle andre? hvilken chat må jeg være i? eller hvilken chat komando må jeg skrive?

også lurte jeg på om noen kunne forklart enkelt å greit om hva som skjer når jeg går opp i level? har hørt at man får talent points eller noe? og hva med skills og sånt er det noe jeg må kjøpe?

hadde vært fint om noen kunne gitt meg et enkelt og greit svar på det :)

Heter foresten ShadowKnight :D

Edit: Og hvordan velger jeg professions? :p

Og er foresten i lvl 3 allerede.

Endret av ToxicMan
Lenke til kommentar

Når du chatter har du 4 forskjellige kanaler.

1.general chat

2. trade

3. Local defense

4. looking for group

For å chatte i hver enkelt skrive du, /1 og det du vil si...

Når du går opp i level kan du lære nye skills fra traineren din, når du når lvl 10 får du talent points som du må plassere rundt der du vil...

Lenke til kommentar

R O G U E skrives det. Rouge er sånn jenter har i trynet.

/1 for å snakke i general

/2 for trade (bare i byer)

/3 for localdefense

/4 for lfg

/p for party

/g for guild

/y for yell

/s for say

/w eller /t mellomrom navn for whisper/tell

Når du får level up får du et par poeng i forskjellige stats (strength, intelligence osv). Hvor mye du får i hver avhenger av hvilken klasse du er. Rogues får mest i agility f.eks. Fra level 10 og oppover får du et talent-point per level. Trykk N for å finne ut hvor du vil plassere det. Annenhver level (2, 4, 8 osv) kan du lære nye spells/abilities fra class trainern din.

Professions lærer du ved å gå til en NPC feks en Leatherworker hvis du vil lære leatherworking, skinner hvis du vil lære skinning osv. Når du tar musa over han vil pekeren bli til en bok ellerno som betyr at han kan lære deg ting. Koster litt penger. Hvis du ikke finner NPCen du trenger kan du stikke til nærmeste hovedstad (Darnassus for deg) og spørre en guard der så viser han deg hvor du skal.

Endret av purpledonkey
Lenke til kommentar

Rogue er en av de feigeste rasene i spillet. Stealth funker så usaklig bra, det er umulig å oppdage deg på avstand.

(Spesielt feige er Undead Rogues som er 2 levler høyere enn deg som backstabber når du dreper et beast som er 3 levler høyere enn deg. Det er da desto festligere når du banker opp den hordejævelen. Feig og patetisk taper.)

Leatherworking og skinning funker bra. En i guildet er blacksmith og miner, lager egne våpen.

Lenke til kommentar
Rogue er en av de feigeste rasene i spillet. Stealth funker så usaklig bra, det er umulig å oppdage deg på avstand.

(Spesielt feige er Undead Rogues som er 2 levler høyere enn deg som backstabber når du dreper et beast som er 3 levler høyere enn deg. Det er da desto festligere når du banker opp den hordejævelen. Feig og patetisk taper.)

pass munn din du!!

warlock/hunter/shaman er feige også siden de sender ut dyr sitt pluss ranged.. Det er vel feig for deg også?

Priest/Paladin er også feige for de kan heale dem selv under kamp.. Det kan rogue ikke!!

Mage er feig i duel når de kaster ice på deg og tryller deg til du dør i langt avstand?!?

Warrior har høy armor og dreper lett rogue han går over.. for rogue har lav armor..

din post er det neste mest usaklig post jeg har sett.. Påstår om noe som du IKKE har peiling om.. :thumbdown:

Lenke til kommentar
warlock/hunter/shaman er feige også siden de sender ut dyr sitt pluss ranged.. Det er vel feig for deg også?

Shaman har ikke dyr, og nei, det er ikke feigt.

Priest/Paladin er også feige for de kan heale dem selv under kamp.. Det kan rogue ikke!!

Har du noen gang prøvd å heale deg selv i kamp mot en rogue?

Mage er feig i duel når de kaster ice på deg og tryller deg til du dør i langt avstand?!?

Poenget er at mage ikke får til dette når du stealther.

Warrior har høy armor og dreper lett rogue han går over.. for rogue har lav armor..

Du har ikke spillt mye warrior ser jeg, eneste de kan vinne med er det skillet som gjør at du conterattacker alle angrep. Det er forresten på 30 min cooldown.

din post er det neste mest usaklig post jeg har sett.. Påstår om noe som du IKKE har peiling om.. :thumbdown:

Du burde nok finne ut hva du snakker om selv.

Lenke til kommentar

jeg har en lvl 23 rogue som suger finske baller.. kan ikke engang ta ut mobs på samme lvl. problemet er at jeg har driti meg ut når det gjelder talent points. jeg synes det var tøft med stealth greier til og begynne med, så det meste av talent pointsa står der.. noen måte og unlearne talent points? kom gjerne med forslag på hvordan jeg kan redde characteren min... gidder ikke begynne på ny heller.

Lenke til kommentar

Toasted pleier du å fighte mobs med 5combos?

Zindre- Shaman kan summone wolf jo.. Og jeg har tapt en del ganger mot paladin pga de healer dem selv.. Warrior har jeg null peiling men mange påstår det ;) Og du har visst ikke oppfattet meg..

"Mage er feig i duel når de kaster ice på deg og tryller deg til du dør i langt avstand?!?" med ??

Han sa at det er feig å bli angrip i bakfra.. men det er jo samme som mage med frost.. :thumbdown: alle er like god synes jeg.. eg var kanskje litt utydelig, trøtt vettu ;)

"warlock/hunter/shaman er feige også siden de sender ut dyr sitt pluss ranged.. Det er vel feig for deg også?"

"Mage er feig i duel når de kaster ice på deg og tryller deg til du dør i langt avstand?!?" de to setningene handler om når man blir angrip i bakfra..

Sorry at jeg var for UTYDELIG..

Endret av andre_goaaal
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...