j-- Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Tanken var at kortet var såpass dyrt at det var nesten en selvfølge med SLI til den prisen, men forstår reaksjonene og punktet er fjernet. Enig at 1850 spenn var noe i stiveste laget for et kort uten SLi. Btw, kunne dere ha testet DFI Lanparty UT NF4 Ultra-D når dette kommer? Sikler litt på det kortet DFI Lanparty UT NF4 Ultra-D VS. DFI Lanparty UT NF4 Ultra-DR Det hadde vært noe *Drømme om: High-end SLI-hovedkort-testen* Lenke til kommentar
ganilsen Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Layouten for kortet er nærmest ideell Vel, den DPS modulen må jo komme i stor konflikt med viftene på til psu med 12cm vifter. Og at ingen andre kort har firewire 800? Kikka på Asus sine sider? Riktignok 775 (menmen). Overklokkingsresultet var vel heller ikke til å hoppe i taket for, men det er jo ikke gigabyte sin sterkeste side. Har btw er Gigabyte hk nå, første og siste gang jeg skal ha det. Så jeg sier som andre, test nForce4 korta fra Asus og DFI når dere kan få tak i de. Lenke til kommentar
Gunnar_ Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Ok, 1. hvilken kontakt er dette ?? ser ut som skjerm kontakt jo... Jeg og lurte på det. Og er det TOS-link på en av brakettene ? (eller hvordan jeg skal skrive det på norsk) Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 JAA! endelig et BRA utrustet AMD kort! Nå mangler vel bare Azalia eller tilsvarende,.. :/ Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 (endret) Flott test, men nForce4 er nok ikke noe for meg.. da må jeg bytte ut skjermkortet mitt skulle likt å sett nForce4 med AGP.. Det finnes faktisk! Navnet er nForce3 250Gb Ellers synes jeg at mange hyper SLI som noe man må ha. Det synes jeg blir helt skrudd ut av proposjoner da svært mange kan med fordel velge ett skjermkort fremfor 2 stk i SLI. PS. Kjenner ikke folk igjen den gode gamle seriell-porten? Endret 20. januar 2005 av Simen1 Lenke til kommentar
_Spook_ Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Må si meg enig om at dette kortet ser veldig bra ut, men blir nok SLi for meg så jeg har muligheten senere. Det jeg ser også som negativt er vel at det ikke er optisk utgang for lyden (som jeg ser i allefall). Har Gigabyte nå selv, og veldig fornøyd med det... Lenke til kommentar
tbend Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Den klokken de fikk på det kortet er jo ikke dårlig da! Men kunne vært bedre Dessuten er jeg enig med snekker'n at den vifta har en UFYSELIG lyd! Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Tanken var at kortet var såpass dyrt at det var nesten en selvfølge med SLI til den prisen, men forstår reaksjonene og punktet er fjernet. Enig at 1850 spenn var noe i stiveste laget for et kort uten SLi. Btw, kunne dere ha testet DFI Lanparty UT NF4 Ultra-D når dette kommer? Sikler litt på det kortet DFI Lanparty UT NF4 Ultra-D VS. DFI Lanparty UT NF4 Ultra-DR Det hadde vært noe *Drømme om: High-end SLI-hovedkort-testen* DFI sitt koster vel 1995.- kr . Tenker da også litt på en annen tråd der det var snakk om hvor grusomt dyr Intelkortene er , men disse er jo ikke nevneverdig billigere da. Link til DFI kortet. http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=5488 Lenke til kommentar
Deuce Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Flott test! Kortet imponerer på sine spesifikasjoner og muligheter innenfor de, SLI støtte er nok litt savnet. Kortet skuffet ihvertfall meg noe innen overklokking, det gjorde det tydeligvis Mr.Blaker også. Lenke til kommentar
hamsterbom Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 (endret) DFI sitt koster vel 1995.- kr.Tenker da også litt på en annen tråd der det var snakk om hvor grusomt dyr Intelkortene er , men disse er jo ikke nevneverdig billigere da. **har ikke lest denne tråden og vil ikke være negativ** folk forstår hva man betaler ekstra for .....htt to the skies........... Lurer MASSE på om ny bios vill ordne problemet med 270+ htt hos Gigabyte, skulle likt å se det nå 300+ før jeg velger det. Har det støtte for "sas" også? Endret 25. januar 2005 av hamsterbom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå