hairball Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 hei alle! takker for hjelp på forhånd! jeg har et lite dilemma, i dag har jeg en xp2100 og et Abit NF7-S2 med 521 mb ram. har sett lenge etter etter en ny cpu, men det er litt vanskelig å skaffe socket a cpu for tiden, og synes disse sempron er noe dritt, savner de gamle xp athlon "xp3500", ingen som vet hvor jeg kan få skaffet det, har sett etter både nytt/gammelt? Hvis det skulle være slik at jeg ikke finner meg noen ny cpu, så lurte jeg på å anskaffe meg s-ata harddisk(er disse noe bra/bedre) nytt gfx-kort(x800) og 512mb ram til, men kommer da min gamle xp2100 til å være veldig "bottleneck" eller vil dette funke sammen? Lenke til kommentar
hairball Skrevet 20. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2005 ingen som har noe peil? Lenke til kommentar
Baleni Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 (endret) www.netshop.no har fortsatt socket A cpu'er inne Endret 20. januar 2005 av Baleni Lenke til kommentar
LgitechDInovo Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 hei alle! takker for hjelp på forhånd! jeg har et lite dilemma, i dag har jeg en xp2100 og et Abit NF7-S2 med 521 mb ram. har sett lenge etter etter en ny cpu, men det er litt vanskelig å skaffe socket a cpu for tiden, og synes disse sempron er noe dritt, savner de gamle xp athlon "xp3500", ingen som vet hvor jeg kan få skaffet det, har sett etter både nytt/gammelt? Hvis det skulle være slik at jeg ikke finner meg noen ny cpu, så lurte jeg på å anskaffe meg s-ata harddisk(er disse noe bra/bedre) nytt gfx-kort(x800) og 512mb ram til, men kommer da min gamle xp2100 til å være veldig "bottleneck" eller vil dette funke sammen? ikke for å legge no brems på planene dine, men JEG ville har spart litt penger og lagt det i nytt hovedkort og ny socket, i tilfelle du skla oppgradere senere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå