Cacophobia Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Når jeg kljører et eller annet som kjever grfikk (prøvde doom3 og 3dmark03) så blir skjermen svart etter 5-10sekunder og jeg har ingen annen mulighet en å starte pcen på nytt . Vet noen hva problemet kan være? er det galt hvis jeg installerer nye drivere fra nvidia.com uten å installere driveren på cd-en som fulgte med? Lenke til kommentar
sixx Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Det er bare å prøve å laste ned de nyeste driverne ja Men det høres kanskje ut som du har et lite temperatur problem... Sjekk ut om det er for varmt. Husk også at du trenger litt mer strøm for å bruke 6600GT(husker ikek helt hvor mye da) Lenke til kommentar
Cacophobia Skrevet 19. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2005 (endret) Temperaturen lå på 60grader når jeg startet den opp igjen. Kan kansje være det med strømmen for jeg har bare 300W Endret 19. januar 2005 av Cacophobia Lenke til kommentar
un0kai Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 mange 6600gt kort har problemer med kjøleløsningen.... Strøm kan nok være et problem, kommer ann på hvilken psu produsent og resten av oppsettet ditt selfølgelig... Installering av nyeste driverne uten å installere de på cden er jo kjempe, da slipper du å bekymre deg for at gamle drivere lager problemer... Lenke til kommentar
Cacophobia Skrevet 19. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2005 har en Chieftec PSU. Jeg prøver nå cs1.6 som virker helt fint og temperaturen går ikke mer en 60grader, eller har jeg et ASUS A7N8X-X hovedkort, 512mb TwinMos ram, xp2500+ cpu og 80Gb maxtor harddisk. Lenke til kommentar
Cacophobia Skrevet 19. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2005 Jeg har forresten noen kabinett vifter, skal jeg koble ut dem og skjekke da? Lenke til kommentar
un0kai Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 ja, kobl fra og underklokk cpu og prøv... Lenke til kommentar
Cacophobia Skrevet 19. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2005 Jeg prøvde det, men det hjalp ikke. Jeg kom akuratt på at faren min kjøpte en Q-TEC 450W for lenge siden, men vil det hjelpe? q-tec har ikke akuratt et godt rykte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå