stu80 Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Hei noen som kan hjelpe meg. Installerte tweak xp i går, så litt gjennom programmet hva det gjorde osv. Avinstallerte det, så problemet som har oppstått er at jeg ikke har mulighet til å komme inn på "min datamaskin", harddisker etc. Er en form for sikkerhets greie som er slått på. Noen som vet hvordan jeg kan bli kvitt dette? Sturla Lenke til kommentar
stu80 Skrevet 19. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2005 ja det har jeg..."datakjørings forhindring" kommer opp Lenke til kommentar
PoW Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Har du tatt av "Bruk enkel fildeling"? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 TweakXP? Har ikke det en sånn syk beskyttelse mot cracking, slik at om du cracker det begynner det å f***e ting opp på maskina? Om du cracka det, da. Lenke til kommentar
PoW Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 TweakXP? Har ikke det en sånn syk beskyttelse mot cracking, slik at om du cracker det begynner det å f***e ting opp på maskina? Om du cracka det, da. Dette har ikke jeg hørt noe om. Noen som kan bekrefte? Høres litt rart ut... I så tilfelle: avinstaller det Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Set inn XP-CD og reparer.... Lenke til kommentar
solar_panel+ Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 (endret) skjer dette med alle brukerene (prøv å logge inn som "administrator")? --- Edit: Skriv "gpedit.msc" (med .msc, ja) i run-boksen. Bla frem til User Configuration\Administrative Templates\Windows Components\Windows Explorer Sjekk at "Prevent Access to drives from my computer" er satt til not configured eller disabled Sp+ Endret 19. januar 2005 av solar_panel+ Lenke til kommentar
stu80 Skrevet 20. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2005 Har ikke klart å funnet noe ut av det, er vel fare for at jeg må formatere igjen:( Lenke til kommentar
TCi Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Prøv med å trykke F8 ved oppstarten og velg "Bruk siste konfigurasjon...." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå