Corn Flakes Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 De linket til den fra denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=521146 Lenke til kommentar
FraXinuS Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Hvordan er det å drite for folk som er litt kraftige og har veldig store romper? Når de sitter på do, vil ikke da rompeballene klemmes sammen, så når de driter blir driten pressa ut mellom ballene og smurt utover hele rompa? Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Hvorfor i granskogen har menn hår der sola aldri skinner?? 3528515[/snapback] Kanskje for å hindre at fluer flyr inn når vi sover. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 (endret) Hår i rævva er et bevis på at du er MANN! EDIT: Shava meg under arma i går, merker at jeg svetter MYE mer! Det er helt sant! Det anbefales ikke! Så, det er greit under armene? Å shave seg mener jeg. Klart. Alle kan jo se at du har hår i ræva og vite at du er mann, men under armene kan du bare barbere deg, for det ser jo ingen.... 3531427[/snapback] :!: :!: :!: Kanskje det bare er jeg som er morratrøtt, men fant den komentaren der fant jeg ustyrlig morsom Endret 11. januar 2006 av Lord-Myrrah Lenke til kommentar
sixx Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 :!: :!: :!: Kansjke det bare er jeg som er morratrøtt, men fant den komentaren der fant jeg ustyrlig morsom 5413572[/snapback] jeg også fint at folk går i dybden på ting hvertfall Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Man er ikke mann før det lugger når man driter.. FraXinus: Lurt lenge på det? Lenke til kommentar
FraXinuS Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Man er ikke mann før det lugger når man driter.. FraXinus: Lurt lenge på det? 5413660[/snapback] ja! :!: Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Lol. You guys crack me up. Har latteranfall her jeg sitter. Rumpehumor, ja takk! I alle fall en gang i blant Men angående pels i røven, det er vel forskjellig hvor mye stubbene lugger når de vokser ut igjen. Jeg fant det ikke spesielt ubehagelig, det klødde jo litt, men sånn er livet. Og kløen er da uansett bare søt. Vel, nok om det. Jeg spurte min far som er lege hvorfor vi har hår rundt endetarmsåpningen. "For å fange opp smålort som ikke skal ligge å slenge i underbuksa" var svaret. Jeg er fornøyd. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Fange opp smålort Lurer på hvordan en burde barbere seg der bak jeg... Bareberte meg under armene i fylla en gang, og med barbermaskin, fy fan kunne nesten ikke røre på armene uten at deg gjorde vondt Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 (endret) Genialt å lese dette mens jeg spiser. 3529492[/snapback] , Forstår ikke hva du klager på. Du spiser og trykker på en link det står "Svarer til hår i ræva, hvorfor?" Sier seg sjøl hva temaet er om Edit: "Klaget" Endret 10. januar 2006 av Shikaru Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 (endret) Man er ikke mann før det lugger når man driter.. FraXinus: Lurt lenge på det? 5413660[/snapback] ja! :!: 5413980[/snapback] Du vet når man bøyer opp biler? Er vel noe sånt som skjer når de setter seg ned, det blir avskilt. Og shiten detter ned som en gal tysker med ett ønske om døden. Endret 10. januar 2006 av Bundy Lenke til kommentar
applemania Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 (endret) To venninner av meg vokser underlivet samt nedre del av rumpen (ved rumpehullet) jevnlig. Jeg har prøvd voksbehandling av underlivet i Budapest, og der tok de rumpehårene også. Merket aldri noe negativt med det, heller positivt. EDIT: Nå kan kanskje ikke dette sammenlignes med dere menn, siden dere har en hel skog nedi der, men. Endret 10. januar 2006 av AnAnAs Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 (endret) Har jenter rævhår?! EDIT: Så edit, begynte og tro dere hadde noe annet enn en fjortisbart der nede. Endret 10. januar 2006 av Bundy Lenke til kommentar
applemania Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Har jenter rævhår?! EDIT: Så edit, begynte og tro dere hadde noe annet enn en fjortisbart der nede. 5415493[/snapback] Nei nei, et par hårstrå har vi nok men ikke slik jungel. Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Skal ta seg godt ut å shave seg først i ræsern, så shaver du med samme shaveren i tryne Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 (endret) For en ufin tråd, fatter ikke hvorfor jeg leste gjennom den Hår i ræva er ufint. Jenter har også litt. Noen sikkert mer enn andre, siden jenter er like ulike som gutter (Den var dyp) Edit: Hår PÅ ræva = Endret 10. januar 2006 av Mirann Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Hæhæhæ skyt meg! Nest beste tråden ever :!: Kan ikke noen lage en worklog ang. dette? Lenke til kommentar
V-by Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Hæhæhæ skyt meg! Nest beste tråden ever :!: Kan ikke noen lage en worklog ang. dette? 5415652[/snapback] Worclog, den er grei, skal både filme og ta bilder av urskogen før og etter barbering skal også dokumentere hvordan det klør etterhvert, og hvordan det er med all den svetta Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Rævhår er digg. Man svetter ikke så jævlig i selve sprekka når man er på et svett lan eller rett og slett har sittet i samme stilling lenge. Eller, på en måte, svetten blir mere jevnt fordelt kan man på en måte si Dessuten, om han har en skikkelig god, gammeldags omgang med lapskausspyling, så er rævhåra der for deg. Da slipper du masse ekkel væske som breier seg ut over skinka. Mindre faenskap å tørke opp, og om du er fattig blir det ikke mye pengene i dasspapir om du har laus mage hele tiden Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 (endret) Rævhår = Heath-spreader? Hyper-threadning? Edit: Så var det dette med varmluft da Endret 10. januar 2006 av themanfrom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå