Gå til innhold

Komplett- Kan jeg ikke legge til ordre i en fors.?


Anbefalte innlegg

Theo343 skrev: 21/01/2005 : 12:16 

3. Kan man "slå sammen" to ordre og få en frakt/leveringstid ?

Foreløpig er dette ikke mulig, men noe vi har vurdert. Imidlertid innebærer dette at en ordre da må vente på den andre, slik at leveringen vil bli tregere...

 

Er det noe som vil bli innført? Årsaken til at jeg lurte på det er fordi jeg venter på Biwater++ ordren som ligger til 5/2 og kunne godt tenke meg å bestille flere varer på en ny ordre som da evt. ble levert til meg sammen med Bigwater++.

Ja, jeg tror det kommer, men neppe i tide til å få levert disse varene innen rimelig tid... Tror derfor du må ta det som to ordre i denne omgang.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
3. Kan man "slå sammen" to ordre og få en frakt/leveringstid ?

Foreløpig er dette ikke mulig, men noe vi har vurdert. Imidlertid innebærer dette at en ordre da må vente på den andre, slik at leveringen vil bli tregere...

Dette er noe dere absolutt burde innføre, da omgår dere kredittkortproblematikken også. Gjør det mye enklere å legge ekstra-stuff til en eksisterende ordre.

 

Edit: ser dere utgreiet dette i posten over

 

AtW

Endret av ATWindsor
Lenke til kommentar
Ravenlord skrev: 19/01/2005 : 15:39 

Jeg lurer og på noe med deres ordre system. Angående Bigwater vannkjøling deres som var på tilbud. "gsn" her på forumet har en vannkjøling som ble bestilt men han ombestemte seg etter han hadde fått bekreftet og alt, så han sa seg villig til å selge sette til meg. Han var ikke så trygg og sende i oppkrav så vi sente en mail til komplett, der man spurte om man kunne overføre vannkjølings "ordren" til meg med samme pris.

Heisan, send oss en PM så skal vi se hva vi kan ordne. NB! Minner igjen om at du da havner bakerst i køen. Skal i utgangspunktet ikke bety noe her, men leverer f.eks. leverandøren et sett for lite til oss, så er det du som ikke får... Gjett om vi hadde fått hørt det da :p

Lenke til kommentar
BennyXNO skrev: 21/01/2005 : 12:58 

Men jeg opplever til stadighet at det tar et par dager ekstra i forhold til andre leverandører før dere leverer varene. Så lageret dokkers er litt trege i forhold til andre er min oppfattelse. Jeg har forståelse for at vi kan skylde på julestria og nyttår i denne omgangen. 

 

Det jeg vil frem til er at en eller 2 dager ekstra pga spleising av 2 ordre til en pakke ikke vil medføre til en betraktelig økning av ventetid for den enkelte kunde uansett.

 

PS:

Vil dere ha hjelp til lage et gjennomførbart system for dette, så må dere føle dere frie til å ta kontakt. Jeg sitter til daglig å løser slike problemstillinger. 

Godt skrevet og godt poeng. Utviklingen av et system står på at vi har enkelte andre ting som vi ønsker enda mer, men vi skal absolutt skynde litt på det. Tar det for lang tid, så vet vi hvem vi skal kontakte :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...