TST Skrevet 13. juni 2002 Del Skrevet 13. juni 2002 Tidligere i år kom Medal of Honor: Allied Assault ut til PC. Nå er PlayStation2-versjonen her. Frontline beholder mange av elementene fra PC-versjonen, men er et helt nytt spill. Vi i Gamer.no var begeistrert for Allied Assault. Konsoll-versjonen har noen svakheter som skaper unødvendige problemer, men Frontline er til syvende og sist intenst, autentisk og spennende. Les hele omtalen Lenke til kommentar
Jeez Skrevet 14. juni 2002 Del Skrevet 14. juni 2002 Ikkje det at eg finn meg støtt, men vi skyter og dreper vel nazister? Ikkje tyskerer? Tyskerer er jo på samme måte som oss nordmenn?! Mener bare det blir litt snålt å si "..intens kjemping og mange døde tyskere."... Jeez Lenke til kommentar
Macint0sh Skrevet 15. juni 2002 Del Skrevet 15. juni 2002 Ikke alle som kjempet for Tyskland under WW2 var nazister. Ikke engang alle tyskerne. Så det blir vel greit å si tyskere? Uansett, det er bare en formulering, og jeg skal ikke utelukke at vi skyter også skyter på andre nasjonaliteter :smile: Lenke til kommentar
Wenom Skrevet 23. juni 2002 Del Skrevet 23. juni 2002 Jepp... Mohaa er et utrolig spil. Men det plager meg at "Frontline" ikke kommer til Pc også... Eller gjør det det kansje? Lenke til kommentar
ahdrage Skrevet 23. juni 2002 Del Skrevet 23. juni 2002 Etter det eg har hørt kommer det vel snart en tillegs pakke til mohaa? Eller er eg på viddene her ? Lenke til kommentar
TST Skrevet 23. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2002 Quote: Den 2002-06-23 21:28, ahdrage skrev:Etter det eg har hørt kommer det vel snart en tillegs pakke til mohaa? Eller er eg på viddene her ? Har ikke hørt noe om tilleggspakke til MoH:AA, men Frontline får en oppfølger: http://www.gamer.no/artikler/juni2002/moho...hoppfolger.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg