Joachim_F Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Her er de første detaljene om flerspillerkomponenten i det overnaturlige skytespillet F.E.A.R. Les artikkelen her Lenke til kommentar
tåa Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Gleder meg bare mer og mer til dette spillet. Ser frem til den fullstendige sniktitten. Skynd dere, Gamer.no! Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Så bra ut dette her da. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 blir spennende og sjå korleis dette vil virke. såg dokke korleis multiplayer banene var? var det bare trange innandørsbaner, eller var det og utandørs? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Blir spennende å se åssen det fungerer med bullet time i mp. Burde jo i teorien ikke gå, vis ikke alle får det samtidig. Ser sinnsykt kult ut(og litt skummelt ut), så den lange filmen fra e3 messa. Det kommer vel ut i juni ellerno? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Det kommer vel ut i juni ellerno? er vel det som er sagt i usa ja. i noreg er det vel bare sagt 2. kvartal 2005 Lenke til kommentar
nord Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 tror jeg dropper dette spillet, ser virkelig skummelt ut i starten av spillet med den lille jenta. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Hvilke "nye" saker kan vi forvente oss i dette spillet, annet enn bullet-time i mulitplayer. Kan det friste med nyskapende grafikk, gamplay, fysikk osv? Jeg vet forholdsvis lite om dette spillet. noen som vet noe mer? Lenke til kommentar
tåa Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Hvilke "nye" saker kan vi forvente oss i dette spillet, annet enn bullet-time i mulitplayer. Kan det friste med nyskapende grafikk, gamplay, fysikk osv? Jeg vet forholdsvis lite om dette spillet. noen som vet noe mer? Det er ingen som vet noe særlig om dette spillet ennå, men det ser iallfall ut til å kunne by på noen ekstremt actionfylte brett og en stemningsfull grøsserhistorie. Jeg tror dette spillet kommer til å bli langt mer skummelt enn Doom 3 (som ikke er skummelt i det hele tatt). Bare E3-videoen gir meg frysninger! Muligheten for å bruke kampsport som våpen er jo også spennende. Det mest spesielle med F.E.A.R. som er kjent til nå er nok likevel at det vil foregå tolv timer i sanntid. Dette burde kunne skape noen hektiske øyeblikk som man sent glemmer. Alt i alt en interessant tittel fra den glimrende utvikleren Monolith. Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 20. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2005 Det er ingen som vet noe særlig om dette spillet ennå, Vi vet litt, og vår mann i Paris fikk til og med spille det. Sniktitten vår er på vei Lenke til kommentar
tåa Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Det er ingen som vet noe særlig om dette spillet ennå, Vi vet litt, og vår mann i Paris fikk til og med spille det. Sniktitten vår er på vei Jo jo, men dere står tross alt litt høyere på rangstigen enn oss vanlige borgere. Kan nesten ikke vente på sniktitten! Lenke til kommentar
TST Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Sniktitt: http://gamer.no/art.php?artikkelid=13054 :-) Diskusjonstråd dedikert til sniktitten: http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=364465 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg