B4stian Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Hei, har kjøpt meg Bose Companion 3 og lurer på om det innebygde lydkortet i Abit IC7 er litt for svakt, hva syns dere? Lenke til kommentar
MoFFaSSa£ Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 De fleste innebygde lydkortene er helt ok, men hvis du er kresen på lyden så børr du nok kjøpe deg er ordentlig lydkort, men også med tanke på hvilken høytalere du har valgt vil det nok ta seg bedre ut med et ordentlig lydkort. Har selv et Creative Sound Blaster Audigy 2 som jeg er veldig for nøyd med . Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 19. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2005 Okey, skal ta en liten titt på noen. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 (endret) IC7-serien har et problem med det forstyrrelser i lyden fra innebygde lydkortet når mikrofon-inngangen på det brukes samtidig. Endret 19. januar 2005 av Aetius Lenke til kommentar
wormy Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 De fleste intregrerte lydkort har også litt støy i lyden.. Jeg anbefaler SB audigy2 zs på det sterkeste, evt SB audigu 2 value eller hva det heter.. =) Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 De fleste intregrerte lydkort har også litt støy i lyden. Er selvsagt fullstendig klar over det, men IC7-serien har en del EKSTRA ille støy mens mikrofonen er i bruk, noe du fort finner ut dersom du sjekker forumet hos Abit. Lenke til kommentar
moestue Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Har selv Creatvie SB Live! som er et stoort steg opp fra integrerte lydkort. Koster ikke mer enn 198 kr på komplett.no Du vil også få mange flere lydjusteringer enn det du har. Du kan jo selvsagt kjøpe bedre, men jeg er absolutt fornøyd med mitt. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Bruk DIGITAL ut... så slepp du unda mic problemet. IC7 har vel optisk ut! Det er vegen og gå. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 23. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2005 Holder Creative Sound Blaster Audigy Player eller må jeg ha versjon 2? Jeg skal kjøpe et som gjør at lyden blir best mulig ut av mine Bose høyttalere! Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Det klarer seg sikkert fint. Kordan skal du koble til disse høgtalerene dine? Gjennom ein forsterker? eller rett på utgangen på lydkortet? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 24. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2005 Det klarer seg sikkert fint.Kordan skal du koble til disse høgtalerene dine? Gjennom ein forsterker? eller rett på utgangen på lydkortet? Rett inn i lydkortet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå