smort Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Jeg tenker å oppgradere og lurer på om jeg skal gå for Intel eller AMD. Bruker pcen mest til videoredigering og andre tunge kontoroppgaver, og kjører flere applikasjoner samtidig. Derfor har jeg lurt litt på Intel da det sies at de skal være bedre på slikt, men er det mye det er snakk om? Helst vil jeg beholde dagens 1024mb ocz ddr1 minne og mitt NV6800 agp kort. Det er viktig at ytelsen står i fohold til prisen, og gode overklokkings egenskaper er også et stort pluss. Noen som har noen gode argumenter/forslag til oppsett? Lenke til kommentar
Prodigy_ Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Jeg ville nok valgt Intel ja. Går fint å bruke NV6800 kortet ditt og DDR minnet. Bare å kjøpe et hovedkort med Intel 915 chipset. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Intel har vel det ryktet på seg. At deiras prossesorer er bedre på dei områdene du skal bruka pcen til. Kor mykje har du tenkt å bruka? Lenke til kommentar
smort Skrevet 19. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2005 3-4k får vel holde. Noen som vet om boxed vifta til Intel er noe tess? Lenke til kommentar
Prodigy_ Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Den holder hvis du ikke skal overklokke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå