Nitrius Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Ja har endelig fått lasta ned spillet og det står å installere nå, så da lurer jeg på hvilken server jeg skal begynne å spille på? hadde vært kulest med en server der det er flest norske Lenke til kommentar
Xoduz Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 EN Final Beta 8 (pvp) og EN Final Beta 4 (normal) har vel relativ høy andel av nordmenn. Er disse serverene jeg har sett nevnt flest ganger av norske spillere iallefall. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 PvE: server nr 4 PvP: server nr 8 Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 19. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2005 Valgte pvp 8 servern Eller hva mener dere jeg skal velge? Lenke til kommentar
Sykkel Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 fungerer fint den, mange norske og Lykke til! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 møter ikke annet enn skandinaver på server 4 iallefall Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Var veldig mange norske på PvP 10 også forrige helg, man skal ikke se bort fra at man støter på noen skaninaviske nattelurkere der i ei helg Gikk med noen i Wailing Caverns, etterhvert fant vi ut at alle var norske (bortsett fra en danske). Lenke til kommentar
haarod Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Av alle jeg har møtt på server 4 har alle vært skadinaver. Unntatt en engelskmann og 2 italienere. Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 If ølge undersøkelsen her på forumet er det flest norske på server 4 PVE, og dette stemmer nok, er sjukt med norske folk, har sett nokon tyskere, og resten er norske. Har heller aldri sett annet en Engelsk språk i chatten på denne serveren, i motsetning til server 10 der det var tysk og fransk innimellom. Lenke til kommentar
Balle Klorin Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 WowNorge bruker hvertfall server 4 og 8 Lenke til kommentar
Vegard87 Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 spiller på PvP 8, mange norske på den serveren Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Jeg vil helst slippe å møte for mange norske folk på en server. Jeg møter nok av nordmenn IRL, hvorfor skal jeg møte dem i spillet også? Blir nesten som å dra på ferie i Norge, er ikkeno særlig for meg ihvertfall. Og hater navn som "Norwegian Brotherhood" osv, snakk om å være litt vel patriotisk, passer ikke inn i rollespill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå