Inaktiv bruker 2 Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Hei Jeg er på jakt etter en god gaming skjerm (19" +++) CRT og leter etter en billig skjem med god refreshrate (hertz) og behagelig bilde. Vet om noen gamle Eizo skjermer med syk ytelse, så vet noen hvor man får tak i gode spille skjermer til 2000-3000? Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 (endret) Det er en sjappe som heter Jmdata eller noe sånn som selger brukte skjermer dersom du kunne tenke deg det, de hadde iallefall noen brukte Eizo skjermer der tidligere. Jeg har tenkt å kjøpe meg en Samsung 1100DF 21" CRT skjerm som koster ca 3900-4000, litt over det du nevner i pris da, den kjører 95hz i 1600x1200. Komplett hadde noen Samsung skjermer som kunne vært aktuelle for deg også i 19". Ellers kan du søke på Kelko.no\Dinpris.no eller Prisguiden her også for å lete. Endret 19. januar 2005 av Archangel Lenke til kommentar
Schnickaschnicka Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 hvor ligger denne sjappa? har den en nettside? Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 http://www.jmdata.as/ de gir 3 mnd brukt garanti....jeg tenkte på en Eizo skjerm de hadde der før men er redd for å kjøpe brukt Er jo et ok alternativ nå som CRT skjermer ikke akkurat er det butikkene prioriterer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå