Gå til innhold

Kommandoer på Nokia telefoner.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg lurer på om det finnes en kommando som viser hvor mange meldinger jeg har sendt?

Jeg vet at det finnes!

Du lurer på om det finnes, men du vet det finnes? Da tror jeg du svarte på ditt eget spørsmål..

Jeg vet ikke om det er en slik kode, men nokia har SMS-teller på sine nyeste S40-telefoner. Tror imidlertid 7250 er for gammel til denne funksjonen.

Lenke til kommentar

har ikke tellinga under noen menyer.

Man finner kun tellinga ved å gi en tallrekke + # og *

Finner mange andre kommandoer.

slik som:

Changing the banner in the 6160 and 6120 is a little more complicated.

Type *3001#12345#

Finnes tusenvis av andre kommandoer

Lenke til kommentar
Hei, Jeg har en Nokia 7250.

Jeg har funnet mange kmmandoer som gjør forskjellige ting, f.eks. se serienummer og slikt.

Jeg lurer på om det finnes en kommando som viser hvor mange meldinger jeg har sendt?

Jeg vet at det finnes!

På min 3510i så ligger en meldingsteller under menyen anropslogg,kanskje den gjør det på din også

Lenke til kommentar
Prøv [*92702689#] på Nokiaen, såvidt jeg husker er det det som er koden for å finne diverse annen info.

Nei, det var feil kode.

Slik skal koden være: [*#92702689#]!

Edit: Koden over er koden for å komme til en "hemmelig meny", men det vises ikke noen meldingsteller der. Bare Noen datoer for reparasjon, kjøpsdato, IMEInr ++

Endret av shadowlands
Lenke til kommentar
Prøv [*92702689#] på Nokiaen, såvidt jeg husker er det det som er koden for å finne diverse annen info.

Nei, det var feil kode.

Slik skal koden være: [*#92702689#]!

Edit: Koden over er koden for å komme til en "hemmelig meny", men det vises ikke noen meldingsteller der. Bare Noen datoer for reparasjon, kjøpsdato, IMEInr ++

nettopp!

Noen som har funnet SMS tellinga?

har lett etter den som en galning! :cry:

Lenke til kommentar
Hei, Jeg har en Nokia 7250.

Jeg har funnet mange kmmandoer som gjør forskjellige ting, f.eks. se serienummer og slikt.

Jeg vet at det finnes!

På min 3510i så ligger en meldingsteller under menyen anropslogg,kanskje den gjør det på din også

Nope. ligger ikke der.

Jeg vet at man skal skrive en kommando, men har ikke funnet den. Har brukt den før men husker den ikke!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...