ivanp Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Tjohei! Jeg har et X800SE kort som jeg gjerne vil bytte vifte på, men trenger litt tips! Viften er: Arctic Cooling VGA Silencer ATI 4 VGA Kjøler (ATI X800) http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=302944 noen som har eventuelt en guide? vil ikke ødelegge kortet under forsøk på bytte av vifte. Viften sitter vel bare skrudd/klipset fast? Lenke til kommentar
ADT Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 hei og hå! skal ikke være så vansklig nei, selv har jeg skiftet vifte på mitt x800pro vivo, piece of cake! bare to skruer på en clip på baksiden, og en skrue utenom... Lenke til kommentar
ivanp Skrevet 19. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2005 Ikke verst! ser enkelt å greit ut! Hvilken driver passer best for X800 kortene? 5.12? thx Lenke til kommentar
ADT Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 personlig bruker jeg catalyst 5.1 funker fint, og er stabilt som et fjell Mange foretrekker derimot omegadriverne, disse er litt eksperimentale, og er satt sammen av private folk, ikke alltid like stabile, men i visse tilfeller gir de bedre ytelse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå