Vakta Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Heisann Noen som kan hjelpe meg her Girkassa på Caddyen 97 mod 1,4 har gått i stykker. Har fått bildeside av drev og lager fra VW, men her står det jo ikke delnr. Dette vil de ikke ut med , jeg tenkte å sjekke priser i tyskland. Delene vil komme på 5700,- i norge + lager. Jeg har problemer med å finne en brukt kasse til denne caddyen. Er det noen som vet om en måte jeg kan få tak i delenr? Lenke til kommentar
Opus Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Tror det skal gå greit å bruke en kasse fra golf III, eventuellt nyere Jetta. Delenr. til Caddy-kassa finner jeg ikke, men har til golf III. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Ligger en del kasser på www.bruktbildeler.com, står også oppgitt et delenummer der, men vet ikke om det hjelper deg.. Lenke til kommentar
trra Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Fant en del caddy kasser i "familiealbumet". Delenummeret begynte på 085 300 på alle sammen, men noen hadde 050 som siste siffer, andre 048, masse variasjoner. Hvilken motorkode har du? blir lettere å finne det ut da. Lenke til kommentar
Opus Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Er det noen som vet om en måte jeg kan få tak i delenr? Btw; ja. Ring et annet VAG-verksted, de fleste oppgir delenr. hvis du spør pent...Er jo ikke akkurat statshemligheter de nummrene. Skal du kjøpe brukt kasse, kan du like gjerne finne en fra f.eks. golf III 1,6-1,8l så får du en sterkere kasse. Lenke til kommentar
Vakta Skrevet 19. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2005 Btw; ja. Ring et annet VAG-verksted, de fleste oppgir delenr. hvis du spør pent...Er jo ikke akkurat statshemligheter de nummrene. Skal du kjøpe brukt kasse, kan du like gjerne finne en fra f.eks. golf III 1,6-1,8l så får du en sterkere kasse. Når det gjelder dele nr på på delen i girkassa så virker det som om det skulle være en statshemlighet jo har prøvd tre VW forhandelere her i distriktet. Har fått en bilde side av dreva, men mangler orginal dele nummer, tenkte jeg skulle sjekke priser i Tyskland. Jeg har en kasse med kode DCE. Hvordan vet jeg om at f.eks girkassa til golf III 1,6-1,8 passer reint fysisk til motoren. Lenke til kommentar
Vakta Skrevet 19. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2005 Ligger en del kasser på www.bruktbildeler.com, står også oppgitt et delenummer der, men vet ikke om det hjelper deg.. Har ikke finne noen som har samme kode som min , regner med at det må være samme kode for å få den til å passe ? Lenke til kommentar
trra Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 (endret) Da var det litt lettere, fant to kasser : 085 300 050 D og 085 300 050 DX. Tipper forskjellen på de to er om de er i kassebil eller pickup, hvis ikke det er et modellskifte i 97 også da. Edit : tror du kanskje må ha kasse fra polo, siden caddy er basert på polo, hvertfall 97 mod er det. Endret 19. januar 2005 av trra Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 (endret) Om ingen vil gi ut delenummer, så vet jeg at Berge & Co (Møller-ting) i Sogndal har gjort det før.. Endret 19. januar 2005 av Marvil Lenke til kommentar
Vakta Skrevet 20. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2005 Om ingen vil gi ut delenummer, så vet jeg at Berge & Co (Møller-ting) i Sogndal har gjort det før.. Takk til deg Marvil, her fikk jeg dele nr med engang. Vw i Telemark ville ikke ut med det. Får sjekke dele priser i Tyskland nå Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Om ingen vil gi ut delenummer, så vet jeg at Berge & Co (Møller-ting) i Sogndal har gjort det før.. Takk til deg Marvil, her fikk jeg dele nr med engang. Vw i Telemark ville ikke ut med det. Får sjekke dele priser i Tyskland nå Hehe, nice.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå