Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Metal-band, startet i 1975. Lenke til kommentar
Beeblebrox Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Jeg vet jeg har sett den videoen der før, er det ikke en Iron Maiden-video? Men jeg husker uansett ikke hvilken sang det er. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Iron Maiden er riktig, men jeg vil vite sangen også. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Vel... En av disse må det jo være: Phantom Of The Opera Wrathchild Run To The Hills The Number Of The Beast Flight Of Icarus Two Minutes To Midnight Aces High Wasted Years Stranger In A Strange Land The Clairvoyants Infinite Dreams (live) Tailgunner Be Quick Or Be Dead The Angel And The Gambler Wildest Dreams Rainmaker Hmm... Gjetter på Wildest dreams? Er det riktig? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 nei, det er ikke wildest dreams, for den har jeg jo sett men ikke den der. trur jeg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Er nok ikke Wildest Dreams nei, men der er en av de du har listet opp, midnight_walker. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Hva med å poste et nytt bilde..? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Nytt bilde kommer her: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Riktig! Lenke til kommentar
jokkakim Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Enter Sandman? det er den ja, så legg til et nytt bilde du Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Enter Sandman? det er den ja, så legg til et nytt bilde du Så sant, så sant!! It's all yours TAAB! Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Kan noen overta for meg? De videoene jeg har på harddisken er nok litt for ukjente. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 (endret) kan ta jeg! (burde tatt rainmaker har jo vidoen på pc'en! men ksjønte det da jeg så bilde to da) her er en ny! vil nok tru den er for vansklig for dere, men vi får se! :!: Endret 6. februar 2005 av headcleaver Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 (endret) riktig! men hvilke sang er vel for vansklig det....siden den er live.. det er vel den mest populære sangen deres! Endret 6. februar 2005 av headcleaver Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Ligner på Aqualung, men jeg skal holde kjeft siden jeg ikke poster bilder Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 riktig det! siden du ikek poster bilder, tar jeg et til jeg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå