Gå til innhold

Brugtpriser på kompakt kameraer = urealistiske?

Anbefalte innlegg

Ja så er det min tur til at "prøve" at gennemskue denne nye verden der hedder digitale kameraer! Aldrig har jeg skulle gennemskue et marked så mysteriøst som dette. Der er aldrig ÉT kamera der opfylder dine behov 100%. Lige når du tror du har besluttet dig så læser du dårlig nyt om dit kamera. Mine favoritter er Casio z40 - z50 og Canon ixus 40 men åbenbart er billed kvaliteten ikke i top. OK tænker jeg så køber jeg et kamera brugt, så kan jeg billigt teste mine behov. Casio z40 er mit mål for jeg tror at det gode batteri er noget for mig - jeg skal have et så lille kamera som muligt som jeg altid har på mig og altid er klar. Tager ikke mange billeder men savner at have muligheden. - Casio z40 er nede i 2000kr. i butikkerne så jeg går efter et til halv pris.... men ak. I den blå avis vil alle have minimum 1800kr. for deres brugte kamera. Du får altså 200kr. rabat på et kamera med slidt batteri :cry: Kigger du på flere år gamle canon kameraer er det mindst lige så chokerende. Er der nogen logisk forklaring på dette? Der er vel ikke nogen med sund fornuft der køber et et år gammelt z40 til 1800 når de kan få et nyt til 2000??

Min konklusion er at det ihvertfald bliver et nyt kamera jeg køber. (Når jeg har sparet) Og dette bliver efter al sandsynlighed et af de to overnævnte. Det var en lille beskrivelse af mine erfaringer hidtil. Er der nogen der kan genkende mine tanker så skriv endeligt med alle jeres gode råd. :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...