Tafsen Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Eg vurderer å instalere linux på min Elitegroup 553 og lurer på om det vil fungerer? Er vek nettverkskorta, skjermkortet og lydkortet som er problemet Intel 82852 GM/GME Intel Pro/Wireless 2200 BG Realtek RTL8139 Family Realtek AC'97 Er det ei side eg kan sjekke ut dette på? Og ja, eg har leita i faq'n, men eg er ikkje noe god leitar. Lenke til kommentar
Terrasque Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 en rask måte å teste på er å putte i en knoppix cd :-) Vil tippe at det eneste problemet kan være wireless kortet. Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 19. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2005 Vil tippe at det eneste problemet kan være wireless kortet. tviler på det http://ipw2200.sourceforge.net/ Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 (endret) Eg vurderer å instalere linux på min Elitegroup 553 og lurer på om det vil fungerer?Er vek nettverkskorta, skjermkortet og lydkortet som er problemet Intel 82852 GM/GME Intel Pro/Wireless 2200 BG Realtek RTL8139 Family Realtek AC'97 Er det ei side eg kan sjekke ut dette på? Og ja, eg har leita i faq'n, men eg er ikkje noe god leitar. Alt ser greit ut, til og med wland-kortet Endret 19. januar 2005 av Gimper Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå