RBW Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Eizo lanserer nye LCD-skjermer Det er Eizos MultiEdge-serie som nå får et par nye modeller. I denne omgang er det en 17-tommer og en 19-tommer som blir lansert. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Syns designet var innovativt, selv om de kunne spart seg for høyttallerne. Vet ikke med dere, men jeg har iallefall ikke lyst til å ha pupper på skjermen min Ellers så spesifikasjonene meget lovende ut! Kjenner jeg hw.no rett kommer nok disse på testbenken etter hvert, tar dahle saken mon tro...? Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Virker digg :-) Men viss man spiller raske spill... Som ut 04 cs q3 ser masse på film osv... Holder det med 12 i ms ? Lenke til kommentar
Fugir0x0r Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Så lovende ut de, håper prisen bli bra også da, men det blir den vel sikkert ikke Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 tror ikke Eizo priser seg ut av markedet på disse. Dette er skjermer som skal treffe gamere midt i hjertet. Dag har de til test i neste uke Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Eizo oppgir også viewing angle til 178 grader, både horisontalt og vertikalt. Dette er en skjerm jeg kan få lyst på... Caliber: Har du ikke lyst på pupper på skjermen? Kan ha pupper over hele skjemen for min del... Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Eizo oppgir også viewing angle til 178 grader, både horisontalt og vertikalt. Dette er en skjerm jeg kan få lyst på... Caliber: Har du ikke lyst på pupper på skjermen? Kan ha pupper over hele skjemen for min del... Pupper er forsåvidt greit (meget greit), men det kan bli formye av det gode .. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Virker digg :-) Men viss man spiller raske spill... Som ut 04 cs q3 ser masse på film osv... Holder det med 12 i ms ? Jada. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Designet er bra. 1000:1 kontrast wow. Ser lovande ut. Lenke til kommentar
Zuluzion Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Ja skal sjekke ut den her. Noen som kan anslå sånn ca når de kommer og pris? Kanskje mars og rundt 3-4000? Gleder meg til testen Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Høyttalere er bare i veien på en skjerm. Og størrelsen er for liten, men utenom det så virker det jo som gasnke ok skjermer. AtW Lenke til kommentar
Alph3z Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Virker digg :-) Men viss man spiller raske spill... Som ut 04 cs q3 ser masse på film osv... Holder det med 12 i ms ? spiller aktivt cs jeg, ser MASSE på film og med min nec 1770nx kan jeg bekrefte og si: å ja! det funkerer! Var faktisk redd at å spille cs 1.6 skulle bli umulig, siden jeg er avhengig av å kunne snu meg og ta raske bevegelser. Men det er absolutt null problem, selv om jeg har spilt 4 år på CRT og 120hz o.l Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Ja skal sjekke ut den her. Noen som kan anslå sånn ca når de kommer og pris? Kanskje mars og rundt 3-4000? Gleder meg til testen Litt over 4000 tipper eg. Kanskje 4500? Lenke til kommentar
Zuluzion Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Hvis du ser på bildet. Så ser det ut som at du kan ta av høyttalerene. Eller kanskje ikke. Håper det Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 likte ikke høytalerene jeg heller, ødela liksom litt. høytalere på skjerm er bare så 1998 Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Hmmmm. Ser lovende ut dette her. Har selv sverget til Eizo, og vil ha en LCD . Får se om det blir skjerm etter konfen, og da passer det om de kommer i april/mars. Men vil ikke 12ms være ganske "gammelt" da? Lenke til kommentar
MCDr Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Noe av det styggeste jeg har sett på lenge! Ser ut som en sliten Commandore skjerm fra tidlig 80 tall.. Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Virker digg :-) Men viss man spiller raske spill... Som ut 04 cs q3 ser masse på film osv... Holder det med 12 i ms ? spiller aktivt cs jeg, ser MASSE på film og med min nec 1770nx kan jeg bekrefte og si: å ja! det funkerer! Var faktisk redd at å spille cs 1.6 skulle bli umulig, siden jeg er avhengig av å kunne snu meg og ta raske bevegelser. Men det er absolutt null problem, selv om jeg har spilt 4 år på CRT og 120hz o.l Kor mangen ms er det på din lcd? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå