mabbutt Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Hei! Hvor kan jeg finne ut hvilke skjermkortdrivere jeg har installert? Jeg har sjekka på enhetsbehandling, og i catalyst control panel, men er ikke blitt spesielt klokere. På forhånd takk. Lenke til kommentar
Samurai99 Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Du kan finne all slags info om maskinen din med programmet Everest Home Edition Lenke til kommentar
mabbutt Skrevet 19. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2005 Ja, jeg kikka akkurat på det. Jeg klarte å glemme at jeg har det installert. Men, jeg husker liksom ikke om jeg har installert Catalyst 4.12, eller ikke. Er det noen som vet hvilke drivere jeg har, ut ifra dette: "Installerte drivere: ati2dvag (6.14.10.6497). Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Ja, jeg kikka akkurat på det. Jeg klarte å glemme at jeg har det installert. Men, jeg husker liksom ikke om jeg har installert Catalyst 4.12, eller ikke. Er det noen som vet hvilke drivere jeg har, ut ifra dette: "Installerte drivere: ati2dvag (6.14.10.6497). Du har ihvertfall 2D driveren fra Cat. 4.12. Det står under Display Properties -> Settings -> Advanced -> Options (hvis du har lagt inn Control Panel) Da står det CATALYST Version. Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 (endret) Last ned og installer Everest Home Edition. Se på vedlagte fil - så ser du hvilke opplysninger som kommer fram Ser at andre var før meg Endret 19. januar 2005 av Bolson Lenke til kommentar
mabbutt Skrevet 19. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2005 (endret) Du har ihvertfall 2D driveren fra Cat. 4.12. Det står under Display Properties -> Settings -> Advanced -> Options (hvis du har lagt inn Control Panel) Da står det CATALYST Version. Jeg klarte å skrive feil i første innlegg. Det er Control Center jeg har, og da funker ikke stien din. Men takk uansett Har jeg 2D driveren, så har jeg vel "resten" og. Endret 19. januar 2005 av mabbutt Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 (endret) Jeg klarte å skrive feil i første innlegg. Det er Control Center jeg har, og da funker ikke stien din. Men takk uansett Har jeg 2D driveren, så har jeg vel "resten" og. Neida, du skrev ikke feil =) Bare jeg som antok at du hadde Control Panel istedenfor Control Center =) Og, du har nok "resten" av driveren inne også da. Endret 19. januar 2005 av ExcaliBuR Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå