Lord_Linus Skrevet 14. april 2005 Forfatter Del Skrevet 14. april 2005 Jepp det gjorde jeg, ikke noe problem det. Var kvalitets PSU fra Enermax som leverer 26amp på +12v. Ikke noe stabilitets problemer what so ever. Lenke til kommentar
bureaucrator Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Hei Lord_Linus Fint å se at det fungerer så bra. Men hvilken bios bruker du og hvilke grafikkdrivere? Lenke til kommentar
J0ppe Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 (endret) Jepp det gjorde jeg, ikke noe problem det. Var kvalitets PSU fra Enermax som leverer 26amp på +12v. Ikke noe stabilitets problemer what so ever. Jeg har en ganske ny chieftech 360w. Tror du den vil klare det? På msi sin hjemmeside anbefaler de 450 eller noe. : ) Edit: Øker tempraturen i dataen mye med 2 skjermkort? Kunne du sagt noe om det : ) Endret 15. april 2005 av J0ppe Lenke til kommentar
Solid Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Men kanskje du burde vurdere å lage bildene som thumnails Sier jeg og, ble litt uoverskikkelig med alle de store bildene. Ellers kjempebra. Lenke til kommentar
Bandy Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Hva må jeg gjøre når det ikke går ann å enable SLI i windows og alt er satt sammen skikkelig av PSdata Lenke til kommentar
Zer0z Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 hva er egentlig den brikken som var mellom de 2 PCI slottene ( mener den som er på selve hovedkortet, ikke den som binder de 2 PCI kortene sammen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå