Der Kommissar Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 (endret) ÅÅÅÅÅH, jeg hadde en kjempedigg dag idag: Skulle på skolen klokka 8.00, forsov meg til 7.30, og kastet meg mot skolen. Etter ei stund på klasserommet uten lærer kommer det ei dame inn og sier at norsklærern er syk, og at de ikke har funnet en vikar. Denne timen skulle vi ha levert inn noe nynorskdrittgreier, men det slapp vi. Klokka 9.00 gikk vi opp på natur og miljø-rommet, hvor vi skulle ha det gøy med "storfeaugon"!!! Det var utrolig artig å sitte i litt over en time imens vi kutta, vridde og vendte på øynene! Og litt over klokka 10 fikk vi gå! Snakk om flott dag! Kanskje jeg får H.kon her på forumet til å laste opp noen funky bilder som han tok, hehe Edit: Skrive-Fritz'er Endret 18. februar 2005 av Mr. Jenssen Lenke til kommentar
svamp Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Edit: Skrive-Fritz'er Du har nok noen skrive-Fritzer til. Jeg lurte fælt (ærlig talt) på hva en storfeøy var for noe, og hvordan dere kunne vri og kutte i den, helt til det gikk opp for meg at det var storfeøyne du mente Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Du har nok noen skrive-Fritzer til. Jeg lurte fælt (ærlig talt) på hva en storfeøy var for noe, og hvordan dere kunne vri og kutte i den, helt til det gikk opp for meg at det var storfeøyne du mente Ehehe, fiksa det nu Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 hva var så fryktelig ille med den dagen at det er verdt å skrive det her? synes det hørtes ut som en ganske vanlig dag jeg. alle har da litt uflaks en gang i blant Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Hmm, jeg hadde egentlig en flott dag i dag, jeg. Fikk 5 på diktanalyse, og 5/6 på økonomiprøve. *Er på vei for å skryte over det i skoletråden* ;p Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 "life sucks" Det hørtes bare ut som at du hadde litt uflaks, men ikke noe spesielt mye... Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Dager suger. Hadde vært rimelig kjipt med netter HELE tiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå