Sponis Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Eg er koblet til tre hubber med til sammen rundt 13000 brukere, men eg får ikkje opp noko når eg søker, eg har skrevet inn alt mulig men får ingenting opp. Eg har skrudd av brannmuren men det hjelper ikkje, kva kan være gale? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Er du i aktiv modus med rett ip skrevet inn i ip-feltet? Får du lastet ned fil-lister fra folk? Husk at du må åpne for TCP og UDP i brannmuren. Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 19. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2005 Er du i aktiv modus med rett ip skrevet inn i ip-feltet? Får du lastet ned fil-lister fra folk? Husk at du må åpne for TCP og UDP i brannmuren. Nei, eg får heller ikkje lastet ned fillister fra folk, og som du ser eg skreiv er brannmuren av. Men, vist man er i passive skal man vel få opp noko? Lenke til kommentar
Helt Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Hvis du er i passive mode, og du har forwarda alle porter i routeren til din maskin, så skal det fungere om du bare limer inn IP'en din i settings. Dette er litt kronglete, siden du sikkert ikke har fast IP-adresse, men jeg vet ikke om noen annen løsning. Lenke til kommentar
KyusS Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Sannsynligvis har du ikke åpnet porter i routeren din, søk på gamle poster på forumet for å finne ut hvordan du kan gjøre det med din tilkobling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå