-¤Zen¤- Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 (endret) Tok prøven på Torsdag. Vil anbefale deg å øve først ja... Fikk 4 feil Det er 9spørsmåls grupper. Det er 2-4 spørsmål per gruppe. Tilsammen så er disse gruppene innom alt som du skal ha lært. Skilt, trafikk regulering, miljø++ Fikk ganske mange spørsmål om kollektivfelt! Husk at ikke alle får samme prøve. EDIT: Jeg har fått beskjed om at jeg kan øvelseskjøre bil uten trafikaltGK Endret 13. mars 2005 av -¤Zen¤- Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 14. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2005 EDIT: Jeg har fått beskjed om at jeg kan øvelseskjøre bil uten trafikaltGK dontgetit.gif Det fikk en kamerat av meg også. Det er sikkert et smutthull i den nye opplæringen; Det nye førerkortet krever egentlig at du tar trafikalt grunnkurs, med mindre du var så heldig å ta opplæringen i 2004, så da er egentlig det nye sertifikatet et "bevis" på at du har fullført trafikalt grunnkurs. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 21. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2005 (endret) Var hos biltilsynet i dag sendte inn søknad til Politiet om å få førerkort. Når den er innvilget er det bare å dukke opp når som helst på biltilsynet og ta prøven. EDIT: OK Ueland, enig i at det spørsmålet ikke er rart, men at the moment var det litt morsomt. Fjernet Endret 22. mars 2005 av Thompzen Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Hva er problemet med det spørsmålet som ble sitert da? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 de nye reglene er håpløse ja. jeg kunne vært ute å kjørt moped nå je, men neida. her måtte vi ha nye regler og jeg må betale minst 375,- for ny prøve som jeg må søke om og deretter reise 4 mil for å ta'n helt uten å vite hva jeg ska øve på! Lenke til kommentar
starfish Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Jeg fikk også brev om at jeg må ta ny prøve. En kamerat av meg tok den online, så det er vel ikke noe problem? Kan sitte med bok eller spørre mor/far hvis det er noe du lurer på Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 30. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2005 Jeg fikk også brev om at jeg må ta ny prøve. En kamerat av meg tok den online, så det er vel ikke noe problem? Kan sitte med bok eller spørre mor/far hvis det er noe du lurer på Online? Seriøst? Det er jo dritlett! Åssen fikk han til det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå