Demonfudge Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Når man har tatt over alle gjengområdene i GTA:SA, vil man fortsatt bli "angrepet" av de rivaliserende gjengene da? Begynner å bli litt lei av at et av områdene mine blir angrepet hver gang jeg er nede i Los Santos.. Takker for svar Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 (endret) Du blir angrepet når du har tatt over noen. Men jeg tror når du har tatt over alle områdene så blir du ikke angrepe lenger (Er ikke sikker). Men det jeg pleier og gjøre når de angriper området mitt er og gå inn i en bil der du kan gjøre oppdrag (Som politibil, brannbil, taxi osv) og så når du er der så trykker du på R3 og da kommer det opp jobber du kan gjøre og etterpå kan du bare gå ut av bilen. Å da du har sluttet jobben så angriper de ikke lenger. Endret 19. januar 2005 av Overdox Lenke til kommentar
Smeltelim Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 man blir ikke angrepet etter at man har tatt over alle gjengomådene... Lenke til kommentar
jack_ Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Jeg mangler et lite kvartal, men ingen er der!!! En gang gikk jeg rundt byggningen i to gta sa døgn, først uten å drepe noen, men så ble jeg så sur at jeg drepte alle jeg så ..ingen kom og ingen var der...noen forslag??????? Lenke til kommentar
Smeltelim Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 hmm, dra litt unna det kvartalet og dra tilbake igjen sånn at spillet må reloade det området på nytt, kan hende det dukker opp noen tilslutt da? jeg hadde samme problem på gjengområdet oppe ved båtskolen mellom San Fierro og Las Venturas....sinnsykt irriterende når ingen dukker opp, men så sinnsykt glad jeg ble da jeg klarte å ta over området Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 19. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2005 Jeg pleier å ha det problemet også... Men hvis man kjører gjennom området med bil, pleier det faktisk å komme fram folk der Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 man blir ikke angrepet etter at man har tatt over alle gjengomådene... Jeg har tatt over alle områdene, men blir fortsatt angrepet. Er det samme med en kamerat av meg. Lenke til kommentar
Smeltelim Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Jeg har tatt over alle områdene, men blir fortsatt angrepet. Er det samme med en kamerat av meg. jeg har aldri blitt angrepet på den måten at de prøver å ta over gjengområder av meg etter at jeg har tatt over alle områdene, men en gang i blant så ser jeg ett par folk fra andre gjenger som skyter mot meg. er det det du mente? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Nei, det kommer opp "Our hood is under attack" eller hva det står. Det skjer mye mindre enn før, ganske sjelden egentlig, men irriterende likevel. Og akkurat sånn er det med en kamerat også. Lenke til kommentar
Smeltelim Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 hmm, dette har jeg aldri opplevd selv, sikker på at dere har tatt over alle gjengområdene? står det 100% av alle gjengområdene inne i stats greiene i menyen? jeg har spillt en god del timer etter jeg tok over alle (funnet alle tags, oyster horseshoes) og det har ikke kommet noe hos meg Lenke til kommentar
Nolander Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Det er et gjeng-område helt øverst til venstre på kartet jeg sliter med å ta. Det er aldri noen der. Utrolig irriterende siden dette er det eneste jeg mangler. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 sikker på at dere har tatt over alle gjengområdene? står det 100% av alle gjengområdene inne i stats greiene i menyen? Hehe Ja, det er jeg helt sikker på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå