Gå til innhold

Gjenger i GTA:SA

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du blir angrepet når du har tatt over noen. Men jeg tror når du har tatt over alle områdene så blir du ikke angrepe lenger (Er ikke sikker).

Men det jeg pleier og gjøre når de angriper området mitt er og gå inn i en bil der du kan gjøre oppdrag (Som politibil, brannbil, taxi osv) og så når du er der så trykker du på R3 og da kommer det opp jobber du kan gjøre og etterpå kan du bare gå ut av bilen.

Å da du har sluttet jobben så angriper de ikke lenger.

Endret av Overdox
Lenke til kommentar

Jeg mangler et lite kvartal, men ingen er der!!! En gang gikk jeg rundt byggningen i to gta sa døgn, først uten å drepe noen, men så ble jeg så sur at jeg drepte alle jeg så :mad: ..ingen kom og ingen var der...noen forslag???????

Lenke til kommentar

hmm, dra litt unna det kvartalet og dra tilbake igjen sånn at spillet må reloade det området på nytt, kan hende det dukker opp noen tilslutt da?

jeg hadde samme problem på gjengområdet oppe ved båtskolen mellom San Fierro og Las Venturas....sinnsykt irriterende når ingen dukker opp, men så sinnsykt glad jeg ble da jeg klarte å ta over området :D

Lenke til kommentar
Jeg har tatt over alle områdene, men blir fortsatt angrepet. Er det samme med en kamerat av meg. :dontgetit:

jeg har aldri blitt angrepet på den måten at de prøver å ta over gjengområder av meg etter at jeg har tatt over alle områdene, men en gang i blant så ser jeg ett par folk fra andre gjenger som skyter mot meg. er det det du mente?

Lenke til kommentar

hmm, dette har jeg aldri opplevd selv, sikker på at dere har tatt over alle gjengområdene? står det 100% av alle gjengområdene inne i stats greiene i menyen? jeg har spillt en god del timer etter jeg tok over alle (funnet alle tags, oyster horseshoes) og det har ikke kommet noe hos meg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...