Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Tråden ble stengt, men jeg ventet litt. Brukeren fikk noen svar, og hadde tydeligvis funnet en løsning - så jeg mener jeg var temmelig rund i kantene der.

Feilpostede meldinger er noe jeg (og de andre moderatorene) ikke gidder flytte lenger. Brukerne får selv sørge for at de blir postet riktig - det er jo tross alt en ganske klar melding om dette på den siden der du oppretter nye tråder.

Dersom moderatorene skal flytte feilpostinger vil vi etterhvert få en sabla jobb - det viser erfaringene. Derfor ble det besluttet å følge dagens taktikk. Med dette håper vi på at brukerne tvinges til å poste korrekt, ettersom feilpostinger medfører at tråden stenges slik at de ikke får svar.

Les for øvrig her.

Tråder som dette er over, under og ved siden av hodet ikke interessante for dette forumet. Det fører bare kvalme med seg, og er uønsket her. Dette høres sikkert arrogant ut for noen, men med de siste dagers hendelser friskt i minne tror jeg faktisk de fleste skjønner tegninga.

Jeg regner med at verifisering ved nick - registrering kommer etterhvert, så da blir det vel roligere her. :wink:

Jeg stenger tråden, så slipper vi mere diskusjon om dette. Beste taktikk mot slikt er å kvele det og ikke la det få vokse, så dør det ut etterhvert. For JEG går ikke lei av å stenge slikt! :grin:

Ha en fin dag, alle seriøse fjortisser, gamlinger, geeks, nerder, kvinner, menn, babes & studs! :smile:

Project SU

http://hinux.hin.no/~vidarf/

Skribent for overklokking.no

Moderator

[ Denne Melding var redigert av: yummy på 2002-06-14 01:02 ]

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...