E_Hater_Modisene Skrevet 13. juni 2002 Del Skrevet 13. juni 2002 Etter at jeg leste denne posten, som jeg ikke synes at burde være stoppet er jeg sint. Vist gjør feilposting noe, men og stoppe den???????? Det er da f**** meg ikke så ille. http://forum.hardware.no/viewtopic.php?top...=36315&forum=25 Og hvem stoppet den en som har aldri skrevet noe på hardware.no. En homo kallt "yummy". Er dette en person på hardware under falsk navm tør ikke moderatorene og komme fram?? Og for helvet man må da få skriv feil. Det fines dysletikere(hvordan skal en med den sykdomen skrive det ordet??) Så jeg håper at denne brukeren "jummy" blir bannet. For en slik innkompotent fotball seende idiot skal ikke få komme her og si hva jeg skal mene om data. Lenke til kommentar
BBC Skrevet 13. juni 2002 Del Skrevet 13. juni 2002 Tror ikke du overlever lenge her. Ta også en IP-sjekk på E_Hater_Modisene, og se om det er noen andre brukere som har samme IP - få ut de samtidig. Lenke til kommentar
Aderlig Skrevet 13. juni 2002 Del Skrevet 13. juni 2002 Quote: Den 2002-06-13 23:43, E_Hater_Modisene skrev:????????f****jummy" blir bannet.innkompotent fotball seende idiot Hvor gammel er du da gutten min? Lenke til kommentar
smetho Skrevet 13. juni 2002 Del Skrevet 13. juni 2002 *poff borte* Oi....han var iallefall så "avansert" att han klarte å registrere et nytt nick før han postet. Hva, er du ikke voksen nok til å diskutere og argumentere meningene dine uten å komme med slikt rols? Og ikke snakk stygt om Yummy. Han er nå en av dem som holder LITT kontroll her inne! Bra jobba Yummy! Lenke til kommentar
Vegard20 Skrevet 13. juni 2002 Del Skrevet 13. juni 2002 Hva er vitsen? Dere slåss jo for ingenting på en måte som går ut over alle på forumet. Shame on you! Lenke til kommentar
sjanten Skrevet 13. juni 2002 Del Skrevet 13. juni 2002 har innrykk av at det ikke slås hardt nok ned på den typen skjuling :sad: -et eksempel er brukeren 'SPAM6000'. hartge bannet ham riktignok, men jeg tviler på at brukeren _bak_ 'SPAM6000' fikk svi på noen annen måte enn lattersår. anbefaler at det slås _veldig_ hardt ned på dette tullet. Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 13. juni 2002 Del Skrevet 13. juni 2002 En preventiv metode er å ignorere slike poster som dette. Etter en stund, da disse tullingene innser at ingen gidder å svare, vil de dø ut (postene, ikke tullingene). Slik som nå, når alle farer opp, er akkurat den reaksjonen vedkommende håpet på. Lenke til kommentar
AssChaser Skrevet 13. juni 2002 Del Skrevet 13. juni 2002 Nå må vi ta og skjerpe oss, er alt for masse "idiotiske" poster på dette forumet, må vi ta oss selv i nakken og skjerpe oss. Lenke til kommentar
Tracker Skrevet 13. juni 2002 Del Skrevet 13. juni 2002 Quote: Den 2002-06-14 00:07, zuperMensch skrev:En preventiv metode er å ignorere slike poster som dette. Etter en stund, da disse tullingene innser at ingen gidder å svare, vil de dø ut (postene, ikke tullingene).Slik som nå, når alle farer opp, er akkurat den reaksjonen vedkommende håpet på. jojo sant nok og ignonere , men har litt forståelse for hans frustrasjon da den omtalte posten kunne vært flyttet eller Yummy kunne gitt en advarsel om og huske på og poste rett neste gang ... Ja litt slingringsmonn går jo ann da :smile: Så sleppe man og banne/utestenge alle de som blir sur pga kjapp stenging og dermed beholder man flere brukere... ja det blir bare masse unødvendig frustrasjon med unødvendig stenging av poster... _________________ The days of the Hammer... [ Denne Melding var redigert av: Tracker på 2002-06-14 00:28 ] Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 13. juni 2002 Del Skrevet 13. juni 2002 Quote: Den 2002-06-14 00:26, Tracker skrev:Så sleppe man og banne/utestenge alle de som blir sur pga kjapp stenging og dermed beholder man flere brukere... Jo, men hvis flere brukere betyr mer tull og tøys er vel ikke dette å foretrekke. De som blir utestengt har jo som oftest oppført seg ufyselig, og da er det jo bare bra å bli kvitt dem. Hvis de da prøver seg med nytt nick (som her), så kan en enkelt og greit bare ignorere dem. Eventuelt spore IPen og banne nicker fra denne fortløpende etterhvert som de kommer inn. _________________ tsk, tsk... [ Denne Melding var redigert av: zuperMensch på 2002-06-14 00:32 ] Lenke til kommentar
decibel Skrevet 13. juni 2002 Del Skrevet 13. juni 2002 Jeg synes ærlig talt at saklige tips/diskusjoner ikke bør stenges så lett som de gjør i dag. Om et driverproblem blir diskutert under "Annet om data" så ødelegger ikke det for forumet her. Det som ødelegger er usaklige innlegg og barnslig drittslenging. Det at moderatorer stenger saklige diskusjoner er veldig provoserende for folk. Dette skaper irritasjon, som igjen får folk til å poste meldinger som ovenfor. Jeg forsvarer ikke språkbruken over, men akkurat her må jeg si at jeg støtter hovedpoenget; nemlig at tråden ikke burde vært stengt! Mitt tips til moderatorene: bli mer forsiktig med å stenge seriøse diskusjoner, selv om de kanskje strengt tatt er postet i feil forum. Lenke til kommentar
Tracker Skrevet 13. juni 2002 Del Skrevet 13. juni 2002 Kloke ord decibel :smile: Lenke til kommentar
Kjellis Skrevet 13. juni 2002 Del Skrevet 13. juni 2002 Quote: Den 2002-06-14 00:31, decibel skrev:Jeg synes ærlig talt at saklige tips/diskusjoner ikke bør stenges så lett som de gjør i dag. Om et driverproblem blir diskutert under "Annet om data" så ødelegger ikke det for forumet her.Det som ødelegger er usaklige innlegg og barnslig drittslenging. Det at moderatorer stenger saklige diskusjoner er veldig provoserende for folk. Dette skaper irritasjon, som igjen får folk til å poste meldinger som ovenfor.Jeg forsvarer ikke språkbruken over, men akkurat her må jeg si at jeg støtter hovedpoenget; nemlig at tråden ikke burde vært stengt!Mitt tips til moderatorene: bli mer forsiktig med å stenge seriøse diskusjoner, selv om de kanskje strengt tatt er postet i feil forum. Helt enig med deg! (syns det var utrolig strengt å stenge tråden bare fordi han hadde postet i feil forum. Innlegget var jo seriøst, og han ville ha hjelp!) Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 13. juni 2002 Del Skrevet 13. juni 2002 Den posten skulle aldri blitt stengt, og han fyren ødelagte saken med å skjelle ut yommie! han ødelagte sine egne argumenter, og sitter igjen som en taper! Slik usaklig drittslenging er for tapere og mannssjåvinister! hehe Lenke til kommentar
AssChaser Skrevet 13. juni 2002 Del Skrevet 13. juni 2002 Helt enig, drittslenging aksepterest ikke. Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 13. juni 2002 Del Skrevet 13. juni 2002 Quote: Den 2002-06-14 00:38, Killer_DT skrev:Den posten skulle aldri blitt stengt, og han fyren ødelagte saken med å skjelle ut yommie! han ødelagte sine egne argumenter, og sitter igjen som en taper!Slik usaklig drittslenging er for tapere og mannssjåvinister! hehe Hvorfor tror du at det er samme person som står bak den og denne tråden? Fyren som startet denne tråden kan jo ikke skrive skikkelig. Kan jo være han later som, men tviler på det. Stakkars øsse87 må jo ikke forhåndsdømmes :smile: _________________ tsk, tsk... [ Denne Melding var redigert av: zuperMensch på 2002-06-14 00:42 ] Lenke til kommentar
Tracker Skrevet 13. juni 2002 Del Skrevet 13. juni 2002 Quote: Den 2002-06-14 00:38, Killer_DT skrev:Den posten skulle aldri blitt stengt, og han fyren ødelagte saken med å skjelle ut yommie! han ødelagte sine egne argumenter, og sitter igjen som en taper!Slik usaklig drittslenging er for tapere og mannssjåvinister! hehe Ja synd att slike "saker" blir ødelagt av usaklighet for hadde han vært saklig hadde virkelig han hatt noe får seg... Det jeg prøver og si att ved en slik stenging skaper man litt får mye UNØDIG frustrasjon slik att man hisser opp folk som egentlig kunne vært "normale" brukere av forumet og dermed mister man unødvendig mange brukere. Nei sir hadge er bedre på det planet , ja han brukte og gi en advarsel om og huske på rett kategori . etterpå flyttet han tråden til der den hørte hjemme :smile: Yes SIR :smile: thats the way too doo it :smile: _________________ The days of the Hammer... [ Denne Melding var redigert av: Tracker på 2002-06-14 00:57 ] Lenke til kommentar
Richard`n Skrevet 13. juni 2002 Del Skrevet 13. juni 2002 Støtter Decibel fullt ut her!!!! Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 13. juni 2002 Del Skrevet 13. juni 2002 Hei du. Hva er vitsen med å legge inn et slikt innlegg? Du har vel ikke livet ditt her inne? Og dessuten er det bra det Yummy gjør for å få orden på Hardware.no forumet! Og dessuten har vi jo forumet til å spørre/svare på data relevante spørsmål og IKKE slik post som du poster nå. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 13. juni 2002 Del Skrevet 13. juni 2002 ser ut til at denne debatten aldri tar slutt,det bør bli vanskeligere å registrere seg som bruker på forumet etter at du er bannet,men det går vel ikke ann. Kjetil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg