r0zie Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 (endret) Har en thermalright xp120, sliter med å få festet den, har asus p4c800 e-deluxe hovedkort.. når jeg prøver å sette den på så kommer northbridge chipset kjøleren i veien tror jeg (orginal kjøler) uansett, noen som har fått den på, på samme hovedkort uten problem eller er det bare meg? takker for svar! Edit: Fikk den på nå, endelig.. Måtte ta ut hovedkortet så gikk det mye lettere Endret 19. januar 2005 av r0zie Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 litt risky å installere, ikke sant? litt skummelt å skyve dem klipsene nedpå opphenget med et skrujern, tenk på følgene hvis gen glapp og herpa HK.. jeg var litt skjelven når jeg innstallerte min, må si det. Men jeg hadde jo ikke NB i veien, da jeg har 939, men skummelt var det Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Den skal passe på det kortet. Men pass på at den ikke klemmer seg innpå noen kondensatorer eller noe, det kan være litt kjipt i lengden. Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 det kan det være! jeg var ganske heldig, da det er omlag 0.3-0.5 mm klaring mellom GPU kjøler (ZM80DH-P) og XP-120'en. *puh* Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 21. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2005 tok ikke av chipsett kjøleren asså bare så det er sagt.. måtte bøye noen sånne dingser pittelitt (vet ikke hva de heter på fint) men det har ikke noe å si om de blir litt bøyd. Kunne faktisk bøye de nesten helt tilbake når jeg hadde fått på kjøleren. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Hvis det er kondensatorene du bøyde burde du sjekke om du laget en liten brist i de. Det er noe du absolutt ikke vil ha. De detter fort av når du har bøyd litt på dem. Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 21. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2005 hmm.. alt funker vertfall.. kan sjekke når jeg kommer hjem. Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 ikke så kult med en ødelagt kondensator. er litt mye å betale for et nytt HK.. ellers kunne du knukket den av og loddet på en ny en, krever lodde skills da Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Kan være litt knotete å lodde på om de er festet med skikkelig korte pinner. Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 21. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2005 il take my chanses. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå