B4stian Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Finns det? Sitter på skolen og jeg vet at kun én port er åpen! Lenke til kommentar
john.einar Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 (endret) Sjekk Gibson's side du... Endret 19. januar 2005 av johneinar Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 19. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2005 Sjekk Gibson's side du... Og hva skal jeg gå inn på der da`? Lenke til kommentar
john.einar Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Sjekk Gibson's side du... Og hva skal jeg gå inn på der da`? Her f.eks. Lenke til kommentar
Equiox Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Finns det? Sitter på skolen og jeg vet at kun én port er åpen! Skjønner ikke helt hva du skal med en slik scanner. Hvis du vet at kun en port er åpen, da er det vel ganske logisk at det er port 80 ? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 19. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2005 Finns det? Sitter på skolen og jeg vet at kun én port er åpen! Skjønner ikke helt hva du skal med en slik scanner. Hvis du vet at kun en port er åpen, da er det vel ganske logisk at det er port 80 ? Nei, det er ikke det! Har prøvd den, de har sperret den siden mange programmer bruker port 80. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå