MyBigMouth Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Jeg er i planleggings delen av en ny pc og jeg lurer på hvilket kabinett jeg skal ha Jeg har tidligere sett på TT TSunami kabinettet men er ikkesikker på om dette er det rette for meg. Noen som vet om noen andre kabinetter som kunne være interesante for meg? (mulig et High tower men holder meg til midi foreløpig:P) prisen skal være på max 1500 tenker jeg. med vindu,tøfft men ikke overstyla. Lenke til kommentar
pcOmanen Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 da bestiller du et chieftec med vindu! midi tower. samme størrelse som på thermaltake(de fleste). du finner de på komplett sin side. og det er det billigste stedet du finner. ikke for fansy. men et helt vanlig og sexy kabinett:D veldig enkelt å sete inn lys og sånt. fordi det har mange små finesser og sånt. enkelt å innstalere vannkjøling oxo! Lenke til kommentar
LgitechDInovo Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 jeg vet dette overskrider prisen litt, men det er definitivt verdt det Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Sjekk signaturen min. Kanskje du får det billig hvis vi blir mange nok. Lenke til kommentar
FleshEater Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Det var da voldsomt hvor du sto på! Bra! Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Det var da voldsomt hvor du sto på! Bra! Lenke til kommentar
LgitechDInovo Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Det var da voldsomt hvor du sto på! Bra! Lenke til kommentar
Erik_s Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 jeg vet dette overskrider prisen litt, men det er definitivt verdt det et godt kjøp utentvil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå