Gå til innhold

Husket å ta backup?

Anbefalte innlegg

YESTERDAY

Yesterday,

All those backups seemed a waste of pay.

Now my database has gone away.

Oh I believe in yesterday.

Suddenly,

There´s not half the files there used to be,

And there´s a milestone hanging over me

The system crashed so suddenly.

I pushed something wrong

What it was I could not say.

Now all my data´s gone

and I long for yesterday-ay-ay-ay.

Yesterday,

The need for back-ups seemed so far away.

I knew my data was all here to stay,

Now I believe in yesterday.

- - - - - - - - - - - - - - -

Synes denne versjonen av yesterday var en bra påminnelse om at det er viktig å ta backup av filene dine! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tar ikke backup, aldri gjort, kommer neppe til å gjøre. Hvis jeg får harddisk-crash så mister jeg ikke noe viktig. I verstefall så mister jeg noe gammel skolearbeid det kanskje kunne vært greit å bladd igjennom om 3 år. I jobbsammenheng er backup viktig, men til hjemmebruk?! .. Har du noe veldig viktig å legger du det det et sted på www.... Det er aldri snakk om store mengder data, med mindre du skal ha backup av ALLE bilder du har.

Lenke til kommentar
Jeg tar ikke backup, aldri gjort, kommer neppe til å gjøre. Hvis jeg får harddisk-crash så mister jeg ikke noe viktig. I verstefall så mister jeg noe gammel skolearbeid det kanskje kunne vært greit å bladd igjennom om 3 år. I jobbsammenheng er backup viktig, men til hjemmebruk?! .. Har du noe veldig viktig å legger du det det et sted på www.... Det er aldri snakk om store mengder data, med mindre du skal ha backup av ALLE bilder du har.

Hehe, nei å ta backup av bilder er bortkastet tid, hvem vil vel ta vare på bilder til ettertiden?

Personlig har jeg en ganske anseelig musikksamling jeg ikke vil miste også, så det er backup på meg.

AtW

Lenke til kommentar
Hører ikke til i Annet om hardware, kanskje under musikk, men jeg flytter denne til Lagringsmedier så kan de som føler behov for å diskutere nødvendigheten av å ta bakcup ha en tråd å kose seg i.

Hehe, jepp, ser det som en ganske bra advarsel og et litt humoristisk skrevet tips om hvor viktig det er med backup av viktige filer og databaser;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...