uberleif Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 YESTERDAY Yesterday, All those backups seemed a waste of pay. Now my database has gone away. Oh I believe in yesterday. Suddenly, There´s not half the files there used to be, And there´s a milestone hanging over me The system crashed so suddenly. I pushed something wrong What it was I could not say. Now all my data´s gone and I long for yesterday-ay-ay-ay. Yesterday, The need for back-ups seemed so far away. I knew my data was all here to stay, Now I believe in yesterday. - - - - - - - - - - - - - - - Synes denne versjonen av yesterday var en bra påminnelse om at det er viktig å ta backup av filene dine! Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Hehehe, fin tekst ja *We nerds has so more fun * Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Hehe, sangen er som tatt fra skolen min og folka som klager over å ikke ha tatt backup "Men den forsvant jooooo!!? " Lenke til kommentar
Cagliostrio Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 (endret) hehe festlig sang Må ha backup, orker ikke tanken på å miste alle filene mine EDIT: leif... Endret 19. januar 2005 av Dragonlord Lenke til kommentar
Fogga Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Store gutter tar ikke backup, men de gråter veldig ofte. Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Backup er for feiginger. nja, ikke når du har arbeid for fleretusen kroner;) Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Jeg tar ikke backup, aldri gjort, kommer neppe til å gjøre. Hvis jeg får harddisk-crash så mister jeg ikke noe viktig. I verstefall så mister jeg noe gammel skolearbeid det kanskje kunne vært greit å bladd igjennom om 3 år. I jobbsammenheng er backup viktig, men til hjemmebruk?! .. Har du noe veldig viktig å legger du det det et sted på www.... Det er aldri snakk om store mengder data, med mindre du skal ha backup av ALLE bilder du har. Lenke til kommentar
uberleif Skrevet 19. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2005 Om du tar backup eller ikke er selvfølgelig helt opp til deg, men jeg synes i hvert fall det er greit å ha backup av bilder, dokumenter og litt annet stæsj.. Kjipt å miste masse ting du ville spare på i hvert fall Lenke til kommentar
Fotoentusiasten Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Kul tekst! Tanken på å miste mp3 samlinga på 150 GB er grusom. Og ikke minst alle digitale foto. 1000 lapp eller 2 i investering på en backup disk(er) synes jeg er verdt hver eneste krone. Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Hører ikke til i Annet om hardware, kanskje under musikk, men jeg flytter denne til Lagringsmedier så kan de som føler behov for å diskutere nødvendigheten av å ta bakcup ha en tråd å kose seg i. Lenke til kommentar
ViVentis Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Uhell kommer sjeldent alene sier det, kansje backupen ryker den og Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Jeg tar ikke backup, aldri gjort, kommer neppe til å gjøre. Hvis jeg får harddisk-crash så mister jeg ikke noe viktig. I verstefall så mister jeg noe gammel skolearbeid det kanskje kunne vært greit å bladd igjennom om 3 år. I jobbsammenheng er backup viktig, men til hjemmebruk?! .. Har du noe veldig viktig å legger du det det et sted på www.... Det er aldri snakk om store mengder data, med mindre du skal ha backup av ALLE bilder du har. Hehe, nei å ta backup av bilder er bortkastet tid, hvem vil vel ta vare på bilder til ettertiden? Personlig har jeg en ganske anseelig musikksamling jeg ikke vil miste også, så det er backup på meg. AtW Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Hører ikke til i Annet om hardware, kanskje under musikk, men jeg flytter denne til Lagringsmedier så kan de som føler behov for å diskutere nødvendigheten av å ta bakcup ha en tråd å kose seg i. Hehe, jepp, ser det som en ganske bra advarsel og et litt humoristisk skrevet tips om hvor viktig det er med backup av viktige filer og databaser;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå