Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Roskilde Festival 05! Se første post, bandlisten!

Jan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hmm, nå begynner quarten å bli en seriøst kandidat.

Fantomas

And You Will Know Us by the Trail of Dead

Er lagt til, Roskilde skal ha update om 7-8 timer, nå bør de komme med noe bra.

Mmm, kunne godt ha tenkte meg And You Will Know Us by the Trail of Dead, siden jeg gikk glipp av konserten i Oslo for ikke så lenge siden. :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Har bestilt flybilletter til Roskilde i år, så jeg må nok dra!

Gleder meg sykt mye til Brian Wilson (smile), Black Sabbath, Audioslave, Røyksopp og Mars Volta mm.

Men et annet spørsmål. Noen som har noen gode idèer om camp? For problemet er alltid at når jeg kommer, så er det enten fult, eller så har jeg mistet tråden med de andre jeg kjenner. Så hvordan få til en bra camp? Er det nødvendig at noen i gjengen må kjøre nedover? For vi trenger jo en schvær presenning, ihvertfall 4 2x4-trestokker til å slå ned i jorda. Også må vi få til noe tak-lignende greier for om det begynner å regne, så vil midten av presenningen bli en eneste stor vanndamm.

Dessuten er det vel ikke noe god idè å begynne å drasse med trestokker på flyet?

Eller kanskje sånne metallpinner som kan slås sammen? *må tenke kreativt*

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Vi kom omtrent en halvtime før de åpnet, og allerede da var køen ved vestcampen så lang at jeg brukte 5 timer på å komme meg inn. Har planer om å komme 2-3 timer før de åpner i år, for en slik kø vil jeg ikke oppleve igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...