Jan Skrevet 30. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2005 http://www.b-real.net/pixs/roskilde.04/ lalalala Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 http://www.b-real.net/pixs/roskilde.04/ lalalala http://home.online.no/~hhelsk/div/roskilde/ lalalala Lenke til kommentar
Jan Skrevet 30. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2005 Nytt band er lagt til forresten. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 30. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2005 Skal du ned i år da Haltan? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Får se hvordan det står til med finansene og om jeg får med meg noen. :] Lenke til kommentar
Jan Skrevet 30. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2005 Vi er allerede en gjeng. Blir reisen opp og ned som blir grusom. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Er vel som regel hindringen for de fleste det. :/ Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 (endret) Må innrømme at bandlista er litt skrøpelig foreløpig. :/ EDIT: Men Black Sabbath hadde vært kult... FOR 35 ÅR SIDA. Endret 30. januar 2005 av HalTan Lenke til kommentar
Jan Skrevet 30. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2005 I fjor hadde jo vi som sagt buss som gjorde alt knall, men han som kjørte kunne muuligens ikke pga ferien bomma med arbeid. Håper. Om ikke blir det tog..ikke faen om det blir bil. Kø i 4 døgn da. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 30. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2005 Må innrømme at bandlista er litt skrøpelig foreløpig. :/ Kun Black Sabbath som er noe..men enda kommer det 150 band da. Hvilke band håper du på? Håper på Radiohead og Nick Cave jeg. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Radiohead. Da hadde sommeren blitt ødelagt, i og med at jeg ikke skal dit. Lenke til kommentar
atrax Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Uh. Fjorårets festival i et nøtteskall: Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Får se hvordan det står til med finansene og om jeg får med meg noen. :] Du spanderer, så blir eg med. Lenke til kommentar
superreven Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Hvis det er noen her som ikke er klar over det: Dere kan gå inn her og stemme frem de banda dere vil skal komme. Dere kan stemme på 3 danske band, 3 nordiske band og 3 internasjonale band Hvis noen har en plass ledig på internasjonale ønsker, vil jeg be dere stemme på Skid Row !!! Det hadde vært utrolig kult å sett disse kara på Roskilde Festival! Utrolig bra rockeband som rulte stort på slutten av 80-tallet og 90-tallet, bare hør: "I Remeber You" og "18 and Life", og dere vil forstå hvorfor! Igjen: Det hadde vært helt über å sett disse heltene på Roskilde Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 (endret) Aaawh, så søtt at dere har funnet frem bildene mine da .) Edit: selv om det var et helvete med dette regnet, generell hygiene, søle og helvete, så var det egentlig ganske kos. Endret 30. januar 2005 av bfisk Lenke til kommentar
Jan Skrevet 30. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2005 Har stemt endel, får håpe noe skjer:) Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Aaawh, så søtt at dere har funnet frem bildene mine da .) Edit: selv om det var et helvete med dette regnet, generell hygiene, søle og helvete, så var det egentlig ganske kos. Så hadde du et helt eget telt å trekke deg tilbake til også..! Er liksom ikke like fristende å ligge og dra seg om morgenen når det er cramma 3 gjørmete fyllesyke gutter på 2x2 meter.. Men jeh, var jo en grunn til at vi reparerte så fort vi våknet. Har egentlig ingen bekymringer når det gjelder musikktilbudet. Skal som nevnt tidligere komme oppunder 150 band, og jeg er overbevist om at jeg får til å snekre en fin timeplan uten hull. Worst case er at man slipper å gremmes over å nedprioritere band man har lyst til å se i like stor grad som tidligere. Hadde festivalen klart å booke norske Big Bang hadde egentlig det vært alt som trengtes fra min side. Og kanskje blood brothers på den minste av hovedscenene, for litt god gammeldags moshing =) Ser uansett frem til en koselig festival med mye morro og gode venner. Får vi litt ordentlig vær er jeg i himmelen regardless of what's going on elsewhere on the festival. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Musikken var jo ikke det helt sentrale egentlig. Like gøy og drikke pils og kose seg og rave rundt som å bare høre på konsertene. Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Musikken var jo ikke det helt sentrale egentlig. Like gøy og drikke pils og kose seg og rave rundt som å bare høre på konsertene. Yeah..Hvis jeg kommer meg ned på noen annen måte enn festivalbussen så blir det nok noen dager før. 27. elns virker sannsynlig. Er schlaf å sitte og pilse i det fine været uten å tenke på konserter, og uten å ha folk gående oppå deg. Dette blir vel og merke utelukkende hvis det er meldt fint vær. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå