Jan Skrevet 21. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2005 Har hørt 8 døde jeg? Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Skal naturligvis til Roskilde i år jeg og, og tar jeg ikke feil er det en god del flere fra forumet som også skal. Prøv å lag/flytt tråden i OT/Annet eller OT/Søppel, slik at folket oppdager tråden. =) Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 MANG! Sup? Kanskje jeg tar meg en tur i år? Hmm, kommer an på sommerjobb osv. Får se. Om The Mars Volta kommer, kommer jeg. Tja... Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Var der i fjor, og det var jo bra det. Får se om jeg tar turen i år... Lenke til kommentar
Jan Skrevet 24. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2005 MANG! Sup? Kanskje jeg tar meg en tur i år? Hmm, kommer an på sommerjobb osv. Får se. Om The Mars Volta kommer, kommer jeg. Tja... ja hadde vært digg det. Lenke til kommentar
atrax Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 I fjor var det sånn passe gøy, selv om det var litt vel gjørmete. Hvis jeg orker å sette meg ned og regne på hvor mange penger jeg har til sommeren, og får et positivt resultat selv etter Roskilde, da kommer jeg også! Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 I fjor var det sånn passe gøy, selv om det var litt vel gjørmete. Hvis jeg orker å sette meg ned og regne på hvor mange penger jeg har til sommeren, og får et positivt resultat selv etter Roskilde, da kommer jeg også! Yeah var et gaffateip-helvete ifjor når det kom til gjørma. Var jævlig morro though, bodde på et av de beste stedene på hele campen(hvis du noengang så et hvitt flagg med et rødt hjerte med 3 gule prikker i(kristiania symbolet..) i nærheten av jernbanen så du kvartalet vårt.). Har håp om finvær i år though, og hvis langtidsvarselet sier regn blir det badetøy. Hvis det er meldt -veldig- fint vær drar jeg(vi) opp en 3-4 dager før så jeg kan nyte sol og pils uforstyrret før konsertstresset begynner. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 24. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2005 Fikk du kjølt ned pilsa di? Min var pisslunka. Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Fikk du kjølt ned pilsa di? Min var pisslunka. Naturligvis ikke. Man venner seg dog fort til varm øl. Dessuten, kjøper man øl i byen er det bare å kjøpe såkalt Maribou(elns) øl, som både er billig OG har a-okay smak selv om den er varm. På konsertområdet er det no problemo hvis du har cash, siden ølen serveres kald, og drinkene enten er a) karsk under dekknavnet My African Coffee, eller b)parasolldrink ment for å serveres ved romtemperatur. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Warm beer problemsolving chart som funka for meg, nvoetfiv, fthomassen og ein til: 1. Er ølen varm? Ja->2., Nei->3. 2. Smaker den dritt? Ja->4. Nei->3. 3. Ikke no problem da! 4. Er du på festivalområdet eller i nærheten av annet utsalgsted? Ja->3. Nei->5. 5. Har du tilgang på Maribo? Ja->6. Nei->7. 6. Drikk, get wasted, start over, no problem. 7. Klarer du å trykke det nedpå? Ja->6. Nei->8. 8. Stikk og kjøp kald øl et sted, og gå til 6. Funka gull, det der. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 (endret) Bah, tidspunktet for festivalen passer egentlig litt dårlig med tanke på jobb. :/ Men jeg blir skikkelig furt hvis jeg ikke får dratt på enten Roskilde eller Quart. bfisk: Så bra ut. Endret 24. januar 2005 av nr.4 Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Bah, tidspunktet for festivalen passer egentlig litt dårlig med tanke på jobb. Men jeg blir skikkelig furt hvis jeg ikke får dratt på enten Roskilde eller Quart. bfisk: Så bra ut. Roskilde er en festival, Quart er bare en rekke konserter etter hverandre, med noen camper 3 km unna scenen hvor pappagutter fra Bærum spiller trance i sine helsponsede 50-seters russebusser, samt en del reklamelastebiler for ulike multinasjonale konglomerat spredd rundt i sentrum Jeg er ikke i tvil om hvor det bærer hen i hvert fall! Det er bare det å få røsket liv i den daffe kameratflokken. Var der i 2000, ble ikke like emosjonelt grepet av Pearl Jam-hendelsen som noen andre, og hadde det greit de siste dagene også. Vi stod 20 meter fra ulykkesområdet og spyttet snus foran oss, fordi vi hadde så god plass (1 meter frem til nestemann). Merkelige greier det som skjedde der, de aller lengst foran må ta en del av skylden i mine øyne. Lenke til kommentar
atrax Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Maribou? Dere mener ikke Harboe vel? Det var kongepilsen sin, det! Det gikk med 6-7 brett (a 30 stk.) til dagen i leiren vår... Lenke til kommentar
hylo Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 For de som er nysgjerrige, her har dere litt info om ulykken under Pearl Jam Episoden. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Nei, mener Maribo. Måtte inn til Køben for å få tak i det svjv. Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 (endret) Maribou? Dere mener ikke Harboe vel? Det var kongepilsen sin, det! Det gikk med 6-7 brett (a 30 stk.) til dagen i leiren vår... Nei, mener Maribo. Måtte inn til Køben for å få tak i det svjv. Dessuten, kjøper man øl i byen er det bare å kjøpe såkalt Maribou(elns) øl, som både er billig OG har a-okay smak selv om den er varm Ble plutselig litt usikker her.. Men mener å huske at jeg asossierte navnet veldig med godterimerket maribo(u).. KAN ha vært harboe. Tror heller ikke de hadde det på roskilde by's supermarked(nærmest stasjonen, på hjørnet). Same shit egentlig, man vender seg om til varm pils relativt fort =) Endret 25. januar 2005 av nvoetfiv Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Kan informere om at både Harboe og Maribo er ølmerker du får kjøpt i Danmark. Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Kan informere om at både Harboe og Maribo er ølmerker du får kjøpt i Danmark. Case closed. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 26. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2005 BLACK SABBATH PÅ ROSKILDE 05! Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 BLACK SABBATH PÅ ROSKILDE 05! HELL YEAH"!!!!!!11 DIT SKAL JEG OG!!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå