Lungemannen Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Jeez, avlyser TMV? Dårlig... Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Hvorfor skal egentlig så mange på Sunn O)))? Trodde de appellerte til en ganske så begrenset masse. Fordi Sunn O))) r0x! =D Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Hvor er det best å slå opp telt? Hvilken camp er mest sentral og med minst knarkere? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Og kva er greia med plassnr. på billettane? Ein av billettane har plassnr, men den anre er unummerert..? Berre for moroskyld? Lenke til kommentar
Endre Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 (endret) bumpbumpbump Nå, hva synes dere om Roskilde '05? Mastodon, Enslaved og selvsagt Black Sabbath var dritbra! Jeg campa rett ved G-agoraen på west. Litt avsides, men bra sted. Edit: Aah, noen starta en annen tråd. Endret 5. juli 2005 av Endre Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Hvor er det best å slå opp telt? Hvilken camp er mest sentral og med minst knarkere? Minst knarkere? Trodde du var for marihuana jeg.. Kanskje du mener ordentlig knark? Uansett så er jo festivalen over, men jeg var på Vest og der var det meget fint! Sentralt til alt og vi fikk den mega-monster-campen! Det var en del "knark" der da (hasj og pot), men det meste stod campen vår for og nabocampen! Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 bumpbumpbump Nå, hva synes dere om Roskilde '05? Mastodon, Enslaved og selvsagt Black Sabbath var dritbra! Mastodon var den dårlegaste konserten eg har vore på i heile mitt liv. Dei imponerte ikkje akkurat stort musikalsk sett, og heilt framme med scena der eg stod måtte jo sjølvsagt ein gjeng fjortisser prøve å lage moshpit. Fikk heldigvis gitt et par frekke Slipknot-fans ein på trynet, så det gjorde opp ein del. Får vel sjå på det som ein bonus, gjer omtrent opp for den dårlige konserten. Enslaved og Sabbath tok av tho'. Lenke til kommentar
Endre Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Jeg hadde det iallfall jævlig moro på Mastodon. Sto også framme i denne moshpiten, litt til høyre for midten. Den dagen var jeg så fin i farta at jeg var med på galskapen. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Eg var på venstre side. Uansett. Folk som kjem på konsert for å lage moshpit skulle vore skutt ved inngangen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå